ما را دنبال کنید

نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ

نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ

نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ

همان‌طور که می‌دانید وسایل گرمایشی مانند رادیاتور، پکیج، مشعل، حوله خشک کن و غیره با برندهای متفاوتی در بازار موجود و در حال رقابت با یکدیگر هستند. زمانی که قصد خرید محصولی را دارید، هر چه بیشتر با برندهای متفاوتی روبرو شوید، انتخاب برای شما سخت‌تر خواهد شد و برای این کار لازم است که با اطلاعات کافی و از جای معتبر اقدام به خرید یک محصول با دوام و با کیفیت نمایید که دچار هزینه‌های اضافی نشوید.

یک برند نوپا هیچ وقت نمی‌تواند جای یک برند قدیمی و شناخته شده را بگیرد و برندهای شناخته شده‌ای مثل برند ایران رادیاتور، با چندین دهه سابقه، توانسته جای خود را در بین مردم باز کند و اعتماد آنان را جلب نماید. گروه صنعتی ایران رادیاتور که یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای بازار ایران است، توانسته محصولات متنوعی مانند انواع پکیج، انواع کولر گازی، انواع رادیاتور، مشعل و غیره را به مردم عرضه دارد. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی و اروپایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل است که این برند دارای طرفداران بیشماری می‌باشد. البته این محصولات بسیار با دوام و با کیفیت هستند و توانسته‌اند رضایت مشتری را در طی این سال‌ها جلب نمایند.

این برند اولین بار در سال 1358 در شرق تهران شروع به کار کرد و به مرور با گسترده شدن محصولات دچار کمبود جا شدند و به همین دلیل در سال 1366 برای گسترش کسب و کار و ایجاد یک فضای بیشتر برای تولیدات بیشتر محصولات خود به شهر رشت منتقل شدند و سپس یک کارخانه در شهر ری برای تولید مشعل‌های حرارتی برپا کرد و از سال 1384 به بعد هم به تولید پکیج‌های دیواری و زمینی پرداخت و توانست با تولیدات خود خانه‌های ما را گرم کند. جهت شناخت بیشتر شما عزیزان از این برند محبوب و مردمی و آشنایی هر چه بیشتر با روند کار خدمات ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ در این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور عظیمیه

نمایندگی ایران رادیاتور چهارباغ

نمایندگی ایران رادیاتور چهارباغ در زمینه فروش، نصب و راه‌ اندازی و تعمیر انواع محصولات ایران رادیاتور در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد. امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی، یکی از دغدغه‌های مردم در خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی این است که بدانند محصولی که خریداری می‌کنند از خدمات پس از فروش برخوردار است یا خیر. نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ تمام خدماتی که کارخانه ایران رادیاتور به مشتری ارائه می‌دهد و همچنین انواع محصولات تولیدی این کارخانه را به شما عزیزان عرضه می‌کند. شما می‌توانید از خدمات رایگان ما که شامل نصب رایگان محصولات ایران رادیاتور می‌باشد، استفاده نمایید.

برای این کار کافی است خرید محصول ایران رادیاتور در نمایندگی ما در چهارباغ را انجام دهید و سپس متخصصان ما در خدمت شما هستند؛ در سریع‌ترین زمان ممکن به محل نصب آمده و کار نصب و راه‌ اندازی محصول خریداری شما را انجام می‌دهند.

خرید از نمایندگی ما به دلیل معتبر بودن محل فروش، خیال شما مشتری عزیز را بابت محصولی که خریداری کرده‌اید، راحت می‌کند. خدمات پس از فروش برای ایران رادیاتور یکی از ارکان بسیار مهم به‌شمار می‌رود و در ارتقای بهبود و کیفیت و رضایت مشتریان یک ویژگی بزرگ محسوب می‌شود. پس از فروش رابطه با مشتریان بسیار مهم است. همه مشتریان به دنبال خدمات پس از فروش و یک پشتیبانی قوی هستند و ما در مجموعه کیا تهویه با خدمات پس از فروش محصول در خدمتگزاری به شما آماده هستیم.

حتی اگر مدتی از خرید شما گذشته و اکنون گارانتی محصول شما تمام شده و یا آن را گم کرده‌اید، نگران نباشید، فقط کافی است با ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت به محل آمده و مشکل را بررسی نماییم. همکاران ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ با دارا بودن دانش کافی و تخصص‌های لازم، مشکل محصول شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا حل می‌نمایند.

مزایای استفاده از پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه

مزایای استفاده از پکیج ایران رادیاتور در چهارباغ

پکیج‌ها باعث آسایش و راحتی بیشتر در سال‌های اخیر در خانه‌هایمان شده‌اند. تامین آب گرم و گرمایش خانه‌ها بر عهده پکیج‌ها می‌باشد. پکیج ایران رادیاتور نوعی دستگاه گرمایشی است که توانسته به خوبی جایگزین موتورخانه‌های قدیمی، پر هزینه و پر سر و صدا شود. نصب این پکیج‎‌ها در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ کاملا رایگان است و شما پس از خرید می‌توانید از این خدمات ما با بالاترین کیفیت ممکن بهره ببرید.

از مزایای این پکیج‌ها این است که به راحتی نصب می‌شوند و اگر از نوع دیواری باشند، قادر هستند که آب را به‌صورت لحظه‌ای گرم کنند و به شما تحویل دهند. این پکیج‌ها هم وظایف کار موتورخانه و هم وظایف کار یک آبگرمکن را انجام می‌دهند. این محصولات مثل رادیاتورها و شوفاژها عمل می‌کنند و به‌وسیله آب گرم دمای محیط خود را بالا برده و محیط را گرم می‌کنند. با گذشت زمان و پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی محصولاتی تولید شدند که جدای از کوچک بودن و کم حجم بودن، بسیار کارآمد و با کیفیت و کم مصرف هستند. پکیج‌های ایران رادیاتور از این دسته از محصولات هستند و در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی دیگر هم عملکرد بهتری دارند و هم بسیار کم مصرف هستند.

در صورت وجود هر گونه اشکال و خرابی در پکیج خود کافی است با نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ تماس حاصل نمایید. اگر قصد خرید پکیج ایران رادیاتور را دارید، ما در شعبه چهارباغ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم، برای خرید یک محصول مناسب و کاربردی می‌توانید از مشاوره کارشناسان مجموعه ما بهره‌مند شوید. در ادامه به شرح برخی دیگر از مزایای این پکیج‌های برند محبوب ایران رادیاتور پرداخته‎‌ایم:

  • دارا بودن سیستم Turbulator
  • قابلیت نصب آسان این محصول
  • دارا بودن سیستم ضد یخ زدگی
  • کاهش مصرف انرژی
  • تامین آب گرم مصرفی
  • جدا بودن آب گرم مصرفی و دمای شوفاژ

خرید پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه کرج

خرید پکیج ایران رادیاتور در چهارباغ

بعد از شناخت مزایای پکیج شرکت ایران رادیاتور، اکنون راحت‌تر و با آگاهی بیشتری می‌توانید نسبت به خرید انواع پکیج ایران رادیاتور اقدام نمایید. اگر در هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی شدید، فقط کافی است که با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ در خدمت شما عزیزان هستیم. شرکت ایران رادیاتور سال‌هاست که در حوزه تولید محصولات گرمایشی در ایران دارای سابقه است و محصولات تولیدی این شرکت از هر نوع و مدلی بسیار با دوام و با کیفیت هستند.

طی سال‌های گذشته شرکت‌های زیادی در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی وارد عرصه شده و دست به تولید زده‌اند؛ اما متاسفانه این محصولات نه تنها با کیفیت نمی‌باشند، بلکه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی هم برای مشتریان نیستند و در عین حال دارای بالاترین قیمت ممکن نسبت به همتا‌های خود در شرکت ایران رادیاتور هستند. اما شرکت ایران رادیاتور با شناخت تمامی دغدغه‌های مشتریان خود توانسته در طی این سال‌ها لبخند رضایت را بر لب آن‌ها بنشاند و در جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان خود همه محصولات خود را برای 24 ماه گارانتی نماید و به‌ همراه نصب رایگان و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان خود کند.

پکیج‌های این شرکت دارای انواع مختلفی می‌باشد و به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند و همچنین باز هم به انواع دیگری مثل بدون فن، فن‌دار، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال هم دسته‌بندی می‌شوند که این تنوع بی‌نظیر این محصول، از مزایای مهم آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای خرید پکیج ایران رادیاتور، انواع آن را در سایت مشاهده نمایید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول بپردازید. برخی از نکات مهم در خرید پکیج ایران رادیاتور که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه نمایید، عبارتند از:

  • خرید از نمایندگی‌های مجاز
  • دارا بودن گارانتی دستگاه
  • دارا بودن خدمات پس از فروش
  • نصب رایگان
  • آکبند بودن محصول
  • باز کردن کارتن محصول توسط تکنسین مجاز و کارآمد
  • ظرفیت پکیج بر حسب متراژ
  • استفاده از دودکش دوجداره

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در چهارباغ

اگر پکیج خریداری شده شما نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد، اصلا نگران نباشید. می‌توانید از خدمات سرویس و تعمیر ما در شعبه چهارباغ به راحتی بهره‌مند شوید، فقط کافی است که با ما تماس بگیرید. تعمیر پکیج خودتان را از هر مدل و نوعی که هست با خیالی آسوده به نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ بسپارید. شما با سپردن پکیج خود به تعمیرکاران با تجربه ما از هر لحاظ آسوده خواهید بود؛ زیرا در صورت تعویض قطعه، همکاران ما حتما از قطعه اورجینال ایران رادیاتور استفاده می‌کنند و به این ترتیب احتمال دوباره خراب شدن پکیج شما به صفر می‌رسد. متاسفانه برخی از تعمیرکارها در هنگام مواجه با این مشکل از قطعه غیر اورجینال استفاده می‌کنند و باعث ضرر و زیان بیشتر به شما می‌شوند. بنابراین با مراجعه به یک نمایندگی معتبر از بروز هزینه‌های اضافی جلوگیری نمایید.

همچنین تکنسین‌های ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ ترجیح می‌دهند تا زمانی که نیاز به تعمیر وجود دارد، قطعه را تعمیر نمایند و اقدام به تعویض آن نکنند؛ زیرا با تعویض قطعه هزینه بیشتری به شما مشتری عزیز وارد می‌شود و تکنسین‌های ما همواره همه سعی خود را می‌کنند که هزینه اضافی روی دست شما نگذارند. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت به ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ اعتماد نمایید.

پکیج‌های شرکت ایران رادیاتور به دو دسته پکیج دیواری و زمینی تقسیم می‌شوند که هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص به خود دارند، مثلا پکیج‌های زمینی این شرکت بیشتر مناسب خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های چند طبقه هستند و پکیج‌های دیواری برای آپارتمان‌های با متراژ متوسط و با مصرف آب گرم مصرفی متوسط به‌کار برده می‌شوند. معمولا برای پکیج‌های دیواری مخزنی برای ذخیر آب طراحی نشده است و آن‌ها کارشان این است که آب را به‌صورت لحظه‌ای گرم کنند. اما پکیج‌های زمینی با مخزنی برای نگهداری آب گرم طراحی شده‌اند و آب گرم را در خود ذخیره می‌کنند.

نمایندگی انواع محصولات ایران رادیاتور در عظیمیه

نمایندگی انواع محصولات ایران رادیاتور در چهارباغ

ایران رادیاتور برندی است که دارای تنوع بسیار زیادی از محصولات گرمایش و سرمایشی می‌باشد و همین امر سبب محبوبیت و معروف شدن این شرکت در بین مردم شده‌ است. در ادامه به معرفی انواع محصولات این برند می‌پردازیم:

  • نمایندگی شوفاژ ایران رادیاتور در چهارباغ

یکی از محصولات بی‌نظیر این شرکت تولید رادیاتور در انواع مدل‌های پنلی و پره‌ای می‌باشد که جایگزین بسیار خوبی برای سایر وسایل گرمایشی شده‌اند و می‌توانند خانه یا محل کار شما را به‌صورت یکنواخت گرم نمایند. اگر لازم است، ‌می‌توانید از چند رادیاتور برای گرم کردن محل مورد نظر خود استفاده نمایید و هر کدام را در قسمتی قرار دهید تا کاملا گرمای یکنواختی در محیط داشته باشید.

نمایندگی حوله خشک کن ایران در عظیمیه

  • نمایندگی حوله خشک کن ایران در چهارباغ

این محصول خود نوعی رادیاتور یا شوفاژ است که برای گرم کردن فضاهای سربسته‌ای که متراژ کمتری دارند به‌کار می‌رود. محیط‌هایی مانند حمام، انبار، بالکن، سرویس بهداشتی و … مناسب این محصول هستند. این وسیله کاربردی بسیار کم حجم بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود.

نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور عظیمیه

  • نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور چهارباغ

یکی دیگر از محصولات این شرکت که طرفداران زیادی دارد، کولر گازی این برند است که هم برای سرمایش محیط و هم برای گرمایش از آن استفاده می‌شود. اسپیلت‌های ایران رادیاتور با قدرت‌ها‌ی مختلفی تولید شده و هر کدام از این محصولات برای محیط و متراژ خاصی کاربرد دارند که برای راهنمایی در این مورد شما می‌توانید از همکاران ما در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ کمک بگیرید و محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

خرید محصولات ایران رادیاتور در چهارباغ

فروشگاه کیا تهویه نمایندگی فروش، نصب و راه‌اندازی و تعمیر انواع محصولات ایران رادیاتور با داشتن افراد کارشناس و با تجربه و دارای مدارک فنی، سعی دارد با ارائه خدمات و راهنمایی‌های موثر شما مشتریان عزیز را هر چه سریعتر به سمت بهترین انتخاب سوق دهد و بتواند به شما کمک نماید تا در بین انبوه برندهای مختلف در بازار دچار سردرگمی و اشتباه نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند ایران رادیاتور به دلیل قدمت و رضایت بالای مشتریان خود در سراسر ایران دارای نمایندگی می‌باشد و به همین دلیل خدمات پس از فروش این شرکت مردمی بسیار عالی و کامل است. اگر از محصولات ایران رادیاتور استفاده می‌نمایید، می‌توانید از خدمات پس از فروش این محصولات در نمایندگی ایران رادیاتور در چهارباغ بهره‌ند شوید و برای نصب و راه اندازی و یا تعمیرات محصول خود از نمایندگی ما کمک بگیرید. ما در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *