ما را دنبال کنید

فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت

فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت 

گرمایش مطبوع و داشتن آب گرم در فصل سرد سال و سرمایش عالی و مناسب در فصل گرم سال همیشه از نیازهای بشر بوده است. در حال حاضر با وجود برق و گاز در بیشتر مناطق ایران مصرف کنندگان می‌توانند از انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی بهره ببرند. یکی از بهترین برندهای حال حاضر در کشور برند ایران رادیاتور است که طیف وسیعی از محصولات را تحت پوشش داشته و توانسته باکیفیت عالی خود توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. اما شاید این روزها به‌دلیل وجود مشکلات اقتصادی و گرانی خرید محصولات این برند برای همگان میسر نباشد. به‌همین منظور فروشگاه کیاتهویه به‌عنوان نمایندگی ایران رادیاتور فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا همگان بتوانند به‌راحتی برای خرید انواع مختلف محصولات ایران رادیاتور اقدام نمایند و شرایط بهتری برای مصرف کنندگان مهیا شود.

تاریخچه برند ایران رادیاتور

تاریخچه برند ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور از سال 1358 فعالیت خود را آغاز نمود. تا قبل از سال 1358 در داخل کشور تخصص صنعت ریخته‌ گری وجود نداشت و امکان تولید رادیاتور آلومینیومی در داخل کشور نبود. اما شرکت ایران رادیاتور توانست یکسال بعد از آغاز فعالیت خود اولین رادیاتور آلومینیومی داخلی را تولید نماید.

با گسترش و پیشرفت چشمگیر این شرکت و کمبود فضا برای تولید، این کارخانه از تهران به شهر صنعتی رشت نقل مکان کرد. پیشرفت‌های این شرکت همچنان ادامه داشت و توانست با محصولات عالی خود به دنیا شناخته شود. این گروه صنعتی در این 45 سال توانسته انواع محصولات خود را به بیش از 30 کشور خارجی صادر نماید که این نشان از کیفیت بالای محصولات این برند محبوب دارد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی کولر گازی هایسنس

فروش اقساطی محصولات ایران رادیاتور در گوهردشت

فروشگاه کیاتهویه به‌عنوان نمایندگی ایران رادیاتور دارای تمامی محصولات این برند معتبر داخلی است و برای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد شرایط یکسان برای همه فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

فروش اقساطی محصولات ایران رادیاتور باعث می‌شود تا مصرف کنندگان با هر شرایط مالی قادر باشند برای خود سیستم گرمایش یا سرمایش تهیه نمایند. زیرا با افزایش قیمت محصولات گرمایشی و سرمایشی خرید نقدی و یکجا این محصولات برای همه مقدور نیست.

مزایای خرید قسطی محصولات ایران رادیاتور در کرج

مزایای خرید قسطی محصولات ایران رادیاتور در گوهردشت

فروشگاه کیاتهویه نمایندگی فروش، نصب و تعمیر برند ایران رادیاتور در گوهردشت و حومه بوده و از تنوع گسترده‌ای از محصولات این برند محبوب برخوردار است. شما با خرید انواع محصولات از فروشگاه ما از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • فروش انواع محصولات ایران رادیاتور
  • نصب محصولات خریداری شده
  • بررسی محل نصب محصولات ایران رادیاتور
  • مشاوره تلفنی با مشاوران ما جهت خرید انواع محصولات این برند
  • ارسال محصولات ایران رادیاتور به مشتری
  • و…

همچنین فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت برای تمامی مشتریانی که قصد خرید محصولات سرمایشی و گرمایشی این برند را دارند، یک انتخاب عالی برای این است که با یک شرایط عالی بتوانند خرید مناسبی داشته باشند.

نمایندگی فروش اقساطی انواع محصولات ایران رادیاتور در فروشگاه کیاتهویه

نمایندگی فروش اقساطی انواع محصولات ایران رادیاتور در فروشگاه کیاتهویه

گروه صنعتی ایران رادیاتور که دارای سابقه 45 سال فعالیت بی‌نظیر در کشور است، دارای محصولات متنوعی در زمینه گرمایش و سرمایش می‌باشد که در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. فروشگاه کیاتهویه دارای تمامی محصولات ایران رادیاتور بوده و شما با خرید این محصولات از ما از خدمات نصب رایگان ما نیز برخوردار خواهید بود. در ادامه به انواع محصولات این برند معتبر اشاره شده است:

  • پکیج ایران رادیاتور
  • داکت اسپیلت ایران رادیاتور
  • رادیاتور پنلی ایران رادیاتور
  • مشعل ایران رادیاتور
  • حوله خشک کن ایران رادیاتور

فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت نیز یکی دیگر از خدمات مجموعه ما بوده که با خرید انواع محصولات ایران رادیاتور از فروشگاه کیاتهویه نصیب شما مشتریان گرامی خواهد شد.

خدمات پس از فروش در فروشگاه کیاتهویه

خدمات پس از فروش در فروشگاه کیاتهویه

اگر قصد خرید، نصب، سرویس و یا تعمیر محصولات ایران رادیاتور را دارید فقط لازم است که با نمایندگی ما در گوهردشت ارتباط برقرار نمایید. برای خرید انواع محصولات ایران رادیاتور به‌صورت حضوری و غیر حضوری ما آماده مشاوره به شما مشتریان گرامی هستیم تا بتوانید با خیال آسوده محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

حتی اگر برای خرید و یا تعمیرات نیازمند مشاوره و برآورد هزینه‌های مربوط به محصول خود هستید، مشاوران حرفه‌ای ما در نمایندگی گوهردشت همه روزه پاسخگو شما مشتریان گرامی می‌باشند.

به یاد داشته باشید که برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای خرید انواع محصولات ایران رادیاتور فقط به نمایندگی مجاز مراجعه نمایید تا خرید لذت بخشی داشته باشید. فروشگاه کیاتهویه برای جلب رضایت مشتریان خود خدمات فوق‌العاده و بی‌نظیری مانند فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا یک شرایط استثنایی برای خریداران ایرانی فراهم نماید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور

کیاتهویه بهترین نمایندگی اقساطی ایران رادیاتور در کرج

کیاتهویه بهترین نمایندگی اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت

امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی و قیمت بالای محصولات سرمایشی و گرمایشی یکی از مشکلات مصرف کنندگان این است که از خدمات پس از فروش محصولات اطمینان یابند. نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت تمام خدماتی که کارخانه ایران رادیاتور به مشتری ارائه می‌دهد و همچنین انواع محصولات تولیدی این کارخانه را به مشتریان خود  عرضه می‌کند.

یکی از خدمات مهم ما در این مجموعه این است که با خرید هر کدام از محصولات ایران رادیاتور از فروشگاه کیاتهویه شما می‌توانید از نصب رایگان محصول مورد نظر بهره ببرید و برای این کار کافی است خرید محصول ایران رادیاتور در نمایندگی ما در گوهردشت را انجام دهید و سپس همکاران ما در خدمت شما هستند.

همچنین اگر قصد خرید محصولات ایران رادیاتور را دارید و توان خرید نقدی و یکجا این محصولات را ندارید، می‌توانید از شرایط استثنایی فروشگاه ما استفاده نمایید. فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت فرصتی است که خرید این محصولات را بسیار آسان و راحت نموده است. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از شرایط اقساط محصولات از مشاوره تخصصی مشاوران ما جهت خرید آسان نیز استفاده کنید.

فروش قسطی پکیج و کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه کیاتهویه

فروش قسطی پکیج و کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه کیاتهویه

همان‌‌طور که عنوان شد فروشگاه کیاتهویه نمایندگی فروش، تعمیرات و نصب انواع محصولات ایران رادیاتور در گوهردشت و حومه را برعهده دارد. تمامی محصولات ایران رادیاتور در فروشگاه کیاتهویه موجود است و شما می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به خرید از ما نمایید.

فروش اقساطی ایران رادیاتور در گوهردشت فرصت بی‌نظیر فروشگاه کیاتهویه برای مشتریان خود می‌باشد تا با این شرایط آسان همگان بتوانند اقدام به تهیه این برند داخلی برای خود نموده به آسانی صاحب کولر گازی، پکیج، رادیاتور یا هر محصول دیگر ایران رادیاتور که می‌خواهند، شوند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *