ما را دنبال کنید

نصب پکیج در عظیمیه

نصب پکیج در عظیمیه

نصب پکیج در عظیمیه

در گذشته از موتورخانه‌ها برای گرمایش خانه‌ها استفاده می‌شد که هم نیاز به فضای زیادی برای آن بود و هم هزینه بالایی داشتند. امروزه پکیج جایگزین آن موتورخانه‌ها شده و آسایش را با خود برای همه به ارمغان آورده است. فقط کافی است که نکات نصب و نگهداری این دستگاه به خوبی رعایت شود تا شاهد کارایی و راندمان بالای آن باشید. در زمان نصب این دستگاه یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که باید توسط یک نصاب با تجربه و حرفه‌ای انجام شود، به همین دلیل ما در این مطلب شما را با خدمات نصب پکیج در عظیمیه بیشتر آشنا می‌کنیم تا در صورت نیاز به نصب این دستگاه بتوانید به یک جای معتبر برای نصب پکیج خود مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر در زمینه نصب پکیج با کیاتهویه تا پایان این مطلب کاربردی با ما همراه باشید.

نصب پکیج ایران رادیاتور و بوتان در کرج

نصب پکیج ایران رادیاتور و بوتان در عظیمیه

مجموعه ما در عظیمیه با داشتن سابقه طولانی در زمینه نصب انواع پکیج و با دارا بودن تکنسین‌های مجرب و متخصص در خدمت شما بوده و شما می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به برقراری ارتباط با ما نمایید. ما در تمام هفته آماده نصب دستگاه شما هستیم، بنابراین اگر نیاز به نصب پکیج دارید، همین حالا با ما در کیاتهویه تماس بگیرید تا تیم مجرب و آموزش دیده ما به محل نصب دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن اعزام شده و انجام نصب پکیج را با عالی‌ترین کیفیت ممکن برای شما فراهم سازند.

نصب پکیج در کرج

در ادامه به برخی از خدمات نصب پکیج در عظیمیه اشاره شده است:

  • ارائه ضمانت و گارانتی بابت نصب
  • نصب ایمن و استاندارد پکیج
  • ارائه تعرفه اتحادیه
  • ارائه خدمات اضطراری 24 ساعته در عظیمیه
  • دار بودن یک تیم با تجربه و آموزش دیده
  • دارا بودن سابق طولانی در نصب انواع پکیج

اگر نیاز به نصب پکیج دارید، تیم مجرب ما آماده است تا خدمات بالا را به شما عرضه کند. فقط کافی است همین الان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و شما تفاوت را احساس کنید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی بوتان در اندیشه

آشنایی با نکات مهم نصب پکیج در کرج

آشنایی با نکات مهم نصب پکیج در عظیمیه

در این قسمت قصد داریم با هم نکات مهمی که در نصب پکیج نیاز است بدانیم را با هم بررسی کنیم؛ نکاتی که ما در مجموعه عظیمیه بسیار به آن‌ها دقت می‌کنیم و بر اساس استانداردهای لازم در این کار به نصب پکیج شما می‌پردازیم و تمامی قوانین نصب این دستگاه را  به شکل کاملا اصولی و استاندارد رعایت می‌نماییم.

اولین و مهم‌ترین نکته این است که به‌هیچ عنوان نباید پکیج دیواری را در حمام، زیر زمین و یا سرویس بهداشتی نصب کرد. پکیج باید در یک محیط خشک و تراز نصب شود. یکی از نکات مهم دیگر در نصب این دستگاه این است که در مکان‌هایی که کمتر از 60 متر هستند، نصب پکیج ممنوع می‌باشد؛ زیرا در فضای کمتر از 60 متر، ممکن است که پکیج سبب مسمومیت گازی در افراد شده و جان ساکنان ساختمان را به خطر بیندازد. یک نکته مهم دیگر در مورد نصب پکیج این است که این دستگاه در مجاورت وسایل گرمایشی و گازسوز مانند اجاق گاز و همچنین وسایل سرمایشی مانند یخچال نباید قرار بگیرد.

نکات زیادی در نصب یک پکیج لازم است که رعایت شود و ما در عظیمیه تمامی این اصول و نکات مهم را مد نظر داریم و رعایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : ثبت شرکت در شهر قدس

نکات لازم برای نصب دودکش پکیج

نکات لازم برای نصب دودکش پکیج

استفاده از دودکش مناسب، به‌خصوص در پکیج‌های گازسوز بسیار مهم است و باید به این نکته توجه داشت که هر پکیجی نیاز به یک دودکش مجزا برای خود دارد و اینکه دودکش چه ویژگی‌هایی دارد و در چه ارتفاعی باید نصب شود، نکاتی است که ما در مجموعه عظیمیه همه را با دقت تمام رعایت می‌نماییم. بنابراین اگر ساکن عظیمیه هستید، ما در نصب پکیج در عظیمیه در خدمت شما می‌باشیم. فقط کافی است به مجموعه ما اعتماد نموده و بدون نگرانی نصب پکیج خود را به ما بسپارید. برخی از نکات مهم در نصب دودکش پکیج عبارتند از:

  • دودکش باید در مقابل باد و عوامل جانبی دیگر مقاومت بالایی داشته باشد.
  • در قسمت خروجی دود کش حتما باید کلاهک H مانند نصب شود.
  • دودکش نباید از میان قسمت‌های مرطوب ساختمان مانند حمام عبور کند.
  • نیاز است که دودکش با عایق مناسبی پوشش داده شود.
  • دودکش باید مقاوم و مستحکم باشد.
  • و…

به یاد داشته باشید که همه موارد بالا باید توسط یک نصاب صورت بگیرد تا جان ساکنین ساختمان در امان باشد. به همین منظور نیاز است که از افراد متخصص در زمینه نصب کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : ثبت شرکت در اندیشه

چرا نصب پکیج در کرج را برای نصب پکیج خود انتخاب نماییم؟

چرا نصب پکیج در عظیمیه را برای نصب پکیج خود انتخاب نماییم؟

تیم مجرب و آموزش دیده ما توانایی نصب انواع پکیج را دارا هستند و ما در مجموعه نصب در عظیمیه تمامی استانداردهای لازم جهت نصب پکیج را با دقت بسیار رعایت می‌نماییم و به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی کار نصب طبق استانداردهای اصولی انجام شود.

کیاتهویه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه نصب انواع پکیج یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در عظیمیه می‌باشد و اگر شما قصد نصب پکیج خود را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از یک نصاب حرفه‌ای و ماهر کمک بگیرید؛ زیرا نصب پکیج باید بر اساس استاندارهای مهم و اصولی صورت بگیرد و اگر این استانداردها و اصول مهم رعایت نشود ممکن است علاوه بر خسارت مالی، خسارت جانی هم به بار آید. به همین منظور باید نصب این دستگاه توسط یک نصاب وارد به این کار صورت بگیرد. شما می‎‌توانید همین الان با ما در کیاتهویه تماس بگیرید تا تیم مجرب و کاربلد ما برای نصب پکیج شما به محل اعزام شوند.

نصب پکیج در کرج توسط کیا تهویه

نصب پکیج در عظیمیه توسط کیا تهویه

در این مطلب سعی کردیم شما را با نصب پکیج و نکاتی که در زمان نصب پکیج باید رعایت شود بیشتر آشنا کنیم. هر گونه اشتباه و کوتاهی در نصب این دستگاه ممکن است که ساکنان کل ساختمان را به خطر بیندازد، بنابراین برای نصب پکیج خودسرانه اقدام نکنید و از یک جای معتبر بخواهید که کار نصب را برای شما انجام دهند؛ زیرا اگر نصاب هم به اندازه کافی در کار خود مهارت نداشته باشد می‌تواند خسارت‌های زیادی به دستگاه شما وارد کند، بنابراین در انتخاب نصاب پکیج بسیار دقت به خرج دهید و در این مورد بسیار سخت‌گیرانه عمل کنید تا از خطراتی که ممکن است در اثر نصب نادرست پیش آید، جلوگیری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد نصب پکیج در عظیمیه با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *