ما را دنبال کنید

جرم گیری پکیج در کمالشهر

جرم گیری پکیج در کمالشهر

جرم گیری پکیج در کمالشهر

اگر از هر وسیله‌ای به درستی مراقبت و نگهداری شود، هزینه تعمیرات آن کمتر خواهد شد و کارایی دستگاه بهتر و بیشتر می‌شود. پکیج از جمله وسایلی است که به مراقبت بسیار نیازمند است و باید به‌صورت مرتب جرم گیری این دستگاه انجام شود. به همین دلیل ما این مطلب را به جرم گیری پکیج در کمالشهر اختصاص دادیم تا شما با آشنایی با مزایای جرم گیری و انجام این کار هزینه‌های تعمیر پکیجتان را به حداقل برسانید.

اهمیت جرم گیری پکیج

اهمیت جرم گیری پکیج

اگر جرم گیری پکیج توسط افراد حرفه‌ای این کار انجام شود، مصرف سوخت پکیج کاهش می‌یابد و آب گرم مصرفی زودتر و با فشار بیشتری در لوله‌ها جریان می‌یابد. در ادامه به اینکه چرا اهمیت دارد تا به‌صورت منظم پکیج خود را جرم گیری کنید اشاره شده است:

  • جرم گیری سبب افزایش فشار آب گرم خواهد شد.
  • این عمل کارایی و عملکرد پکیج را افزایش خواهد داد.
  • جرم گیری به موقع مانع خرابی بیشتر و تعمیر پکیج خواهد شد.
  • با جرم گیری پکیج شوفاژ هم زودتر گرم می‌شود.

جهت انجام جرم گیری پکیج و کسب اطلاعات بیشتر با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

جرم گیری پکیج در چه زمانی نیاز است؟

در ادامه به مشکلاتی اشاره می‌کنیم که در صورت مشاهده این موارد در پکیج خود لازم است که برای جرم گیری آن اقدام نمایید. این مشکلات عبارتند از:

  • روشن شدن پکیج همراه با صدای زیاد
  • کاهش فشار آب گرم
  • گرم نشدن آب مصرفی
  • مشاهد کد خطا در برخی از پکیج‌ها
  • و…

با مشاهده هر کدام از مشکلات بیان شده باید سریع اقدام به جرم گیری نمایید و حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. ما در جرم گیری پکیج در کمالشهر در خدمت شما عزیزان هستیم تا با جرم گیری این دستگاه به راندمان و کارایی آن بیفزایم.

دلایل جرم گرفتن پکیج

دلایل جرم گرفتن پکیج

در آب‌های لوله کشی شده در منازل ما املاح و عناصر فراوانی موجود هستند که تمایل زیادی به ته‌نشین شدن دارند و برخی از این عناصر مانند منیزیم و کلسیم موجود در آب لوله‌کشی با مواد فلزی لوله‌های پکیج واکنش نشان داده و به جرم و رسوب تبدیل شده و با گذشت زمان این جرم‌ها و رسوبات در مسیر لوله‌ها بیشتر شده و دیگر آب به آسانی نمی‌تواند در لوله‌ها جریان پیدا نماید و سبب فشار به دستگاه و حتی خاموش شدن پکیج خواهد شد.

ایجاد رسوب و جرم در هر پکیجی با هر برندی می‎‌تواند اتفاق بیفتد و مهم‌ترین کار در این مواقع این است که جرم گیری دستگاه توسط افراد حرفه‌ای در این زمینه انجام گیرد و به همین دلیل ما جرم گیری پکیج در کمالشهر را که دارای یک تیم متخصص در این زمینه هستند به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتری در مورد جرم گیری پکیج ما در کیاتهویه در خدمت شما مشتریان گرامی هستیم.

جرم گیری پکیج در کمالشهر توسط کیا تهویه

در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل هر پکیجی با هربرندی جرم و یا رسوب گرفتن دستگاه است که همین امر سبب ایرادات فراوان دیگری در پکیج و عملکرد و کارایی دستگاه خواهد شد و راه حل این مشکل فقط جرم گیری دستگاه در زمان مناسب آن است که به این موضوع در این مطلب اشاره شد.

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد جرم گیری پکیج در کمالشهر با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *