ما را دنبال کنید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

یکی از مهم‌ترین محصولات برای گرم کردن منزل و یا محل کارتان پکیج است. در حال حاضر برندهای مختلفی از پکیج در بازارهای کشور موجود است که یکی از این برندهای معروف و محبوب، پکیج برند ایران رادیاتور می‌باشد. اگر پکیج ایران رادیاتور و رادیاتورها در جای مناسبی نصب شوند دیگر شما خیالتان بابت آب گرم مصرفی وگرمای محیط راحت خواهد بود؛ اما هر وسیله گرمایشی و یا سرمایشی از هر برندی ممکن است که دچار مشکلاتی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج با شما صحبت کنیم و نکاتی را در مورد تعمیر این محصول با شما در میان بگذاریم. اگر پکیج ایران رادیاتور دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله مفید با کیاتهویه همراه باشید.

چرا تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که عنوان شد، هر وسیله‌ای از هر برندی ممکن است که دچار مشکلاتی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.  پکیج ایران رادیاتور هم ممکن است دچار خرابی و یا مشکلاتی شده و نیاز باشد که به تعمیرات آن اقدام نمایید. در ادامه این مقاله به اینکه چرا تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج بهترین است، اشاره شده است:

  • همه تکنسین‌ها و تعمیرکاران ما در مجموعه کرج دارای تخصص، تجربه و سابقه بالا در کار تعمیرات محصولات ایران رادیاتور و به‌ویژه پکیج ایران رادیاتور هستند.
  • ما در مجموعه کرج بعد از تعمیرات پکیج به شما ضمانت تعمیرات ارائه می‌دهیم.
  • تعمیرات پکیج شما در هر ساعت و مکانی که شما دوست داشته باشید، انجام خواهد شد.
  • اگر قطعه‌ای در پکیج ایران رادیاتور نیاز به تعویض داشته باشد، این قطعه حتما با نوع اورجینال این شرکت تعویض خواهد شد.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه دارید با ما در فروشگاه کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

پکیج چیست؟

پکیج یک وسیله گرمایشی در عصر جدید است و ظاهری شبیه به آبگرمکن دارد و حتی برخی از افراد تصور می‌کنند که پکیج همان آبگرمکن است. در اصل می‌توان گفت که تصور این افراد خیلی هم اشتباه نیست؛ زیرا پکیج در حقیقت نوعی آبگرمکن است که علاوه بر گرم کردن آب مصرفی می‌تواند گرمایش محیطی که در آن قرار دارد را نیز تأمین نماید.

در گذشته از موتور خانه‌ها برای گرم کردن محیط استفاده می‌کردند که امروزه پکیج محبوب ایران رادیاتور جای این موتورخانه‌های قدیم را گرفته است.

پکیج‌ها با توجه به نوع سوختی که مصرف می‌کنند، تعداد مبدل‌های بکار رفته در آن‌ها و همچنین طریقه کارکرد سیستم احتراق خود در انواع مختلفی وجود دارند. پکیج ایران رادیاتور در حال حاضر یکی از بهترین تولیدات داخلی است که در مدل‌های مختلفی و با راندمان بالایی در حال تولید است.

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهرکرج با ما در فروشگاه کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

مراحل تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیرات هر محصولی نیاز به مراحلی دارد که پکیج ایران رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای مراحل زیر است:

  • در شروع کار باید کلید روشن و خاموش پکیج را تنظیم نموده و این کلید را روی حالت روشن قرار دهید. اگر با زدن کلید روشن خاموش، پکیج همچنان خاموش باشد، ممکن است که محافظ برق آن خراب باشد که باید یک محافظ سالم جایگزین آن کرد.
  • اگر پکیج ایران رادیاتور روشن شد، در مرحله بعدی باید فشار مدار پکیج را بررسی نمود که میزان فشار مناسب برای پکیج معمولا بین 1 الی 1.5 می‌باشد. برای بالا بردن فشار پکیج و حل این مشکل نیاز است که شیر پر کن را باز کرده و کمی صبر نمود تا فشار مدار در پکیج بالا رود. اگر در زمانی که شیر پر کن باز است، فشار مدار پکیج با سرعت کمی بالا می‌رود، می‌توان در کنار باز بودن شیر پر کن، شیر آب سرد و یا آب گرم را نیز باز نمود.
  • در این مرحله نیاز بوده که ولوم پکیج زیاد شود و به عملکرد آن دقت لازمه صورت گیرد. سپس نیاز است که پمپ اطمینان پکیج ایران رادیاتور چک شود. اگر این پمپ عملکرد مناسب نداشته باشد، گرما و فشار بالایی را تولید می‌کند و سبب سر و صدای زیادی در پکیج خواهد شد. بنابراین نیاز است که به عملکرد پمپ اطمینان پکیج مرتب دقت نمایید و منتظر خراب شدن آن نباشید و از سرویس و تعمیر دوره‌ای و منظم این پمپ و همچنین پکیج ایران رادیاتور خود غافل نشوید.‌
  • در مرحله بعدی از تعمیرات پکیج نیاز است که فن پکیج و عملکرد آن بررسی شود. برای اینکه مطمئن شویم که فن پکیج به درستی کار می‌کند، کافی است که آن را به جریان برق 220 ولت وصل کنیم، اگر فن با این جریان برق کار کرد به معنی سالم بودن آن می‌باشد؛ در غیر این صورت باید فن پکیج را تعمیر نمود.

کیاتهویه نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

حضور پکیج در منازل مسکونی و غیر مسکونی سبب راحتی هر چه بیشتر مصرف کنندگان آن شده است و روز به روز متقاضی مصرف این نوع محصولات در حال افزایش است و نیاز است که بتوان خدمات سرویس و تعمیرات این محصولات را نیز در اولویت قرار دارد؛ زیرا این طبیعی است که هر وسیله گرمایشی و یا سرمایشی دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. ما در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج دارای افرادی با سابقه و متخصص و حرفه‌ای برای تعمیرات این پکیج شما هستیم و برای حل مشکل پکیجتان به محل مورد نظر شما آمده و تعمیر آن را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی عالی برای شما انجام خواهیم داد.

مهم‌ترین دلایل خرابی پکیج ایران رادیاتور

پکیج نیز مانند سایر لوازم خانه دارای یک طول عمر مفید است و به مرور ممکن است که دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر پیدا کند. در ادامه این مطلب به برخی از دلایل مهم خراب شدن پکیج و نیاز به تعمیر آن اشاره شده است:

  • روشن شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور

دلایل مختلفی برای روشن شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور مانند اکسید شدن الکترود احتراق، کمبود اکسیژن کافی برای احتراق و… وجود دارد که در صورت بروز این مشکل است نیاز است که از یک فرد با تجربه و متخصص در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور کمک بگیرید.

  • روشن نشدن مشعل پکیج ایران رادیاتور

این مشکل پکیج ایران رادیاتور نیز ممکن است بر اثر خرابی پمپ آب پکیج، عدم برق رسانی به داخل پکیج و… باشد که باز هم نیاز است از یک فرد خبره در این زمینه کمک بگیرید و خودسرانه اقدام به تعمیر و خرابی بیشتر و در نتیجه هزینه اضافه‌تری نشوید.

  • عدم ثبات دمای آب پکیج ایران رادیاتور

در زمان بروز این مشکل ممکن است که آب برای چند ثانیه سرد شود و سپس دوباره گرم گردد. برای حل این مشکل پکیجتان با ما در تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را برطرف نمایند.

  • پکیج ایران رادیاتور دارای نشتی می‌باشد

سوراخ شدن مبدل، شکستگی لوله‌ها، شکستگی اتصالات و… می‎‌توانند از دلایل نشت آب در پکیج باشند که نیاز است یک تعمیرکار آمده و تمامی دلایل نشتی پکیج را بررسی نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌توانید از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج به‌صورت کاملا تخصصی

پکیج به دلیل قطعات متفاوتی که دارد ممکن است دچار مشکلات مختلفی در هر کدام از قسمت‌های این وسیله گرمایشی گردد و برای همه ما واضح و مبرهن است که تعمیر این وسیله باید به دست یک متخصص این کار صورت گیرد تا از خراب شدن بیشتر و همچنین خرج هزینه اضافه‌تر در این زمینه جلوگیری به‌عمل آید.

یک تعمیرکار باتجربه و ماهر می‌تواند به راحتی با دیدن دستگاه مشکل آن را تشخیص داده و در صدد رفع مشکل و تعمیر بخش مورد نظر پکیج برآید و در صورتی که همزمان پکیج از چند بخش دچار مشکل شده باشد، تعمیر همه بخش‌های آن را با هم انجام دهد.

اگر در پکیج ایران رادیاتور خود خلل یا مشکلی را مشاهده کردید،‌ می‌توانید سریع با تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج ‌تماس حاصل نمایید. ما به‌صورت 24 ساعته در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستیم.

آشنایی با نکاتی در باب طول عمر پکیج

همه لوازم ما در منزل دارای یک طول عمر هستند که پکیج ایران رادیاتور نیز مانند هر وسیله دیگری دارای عمری بوده و نیاز است برای طول عمر مفید این پکیج نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید از این وسیله خود استفاده بیشتر و مفیدتری داشته باشید.

درست است که برند یک دستگاه در طول عمر آن تأثیر بسزایی دارد و در برندهای معتبر ما دیرتر شاهد خرابی وسیله هستیم؛ اما نحوه استفاده از وسیله گرمایشی هم نقش بسزایی در عمر آن دارد و نیاز است که در صورت خرابی بخشی از پکیج، خیلی فوری اقدام به تعمیر به کمک یک تعمیرکار با تجربه و متخصص نماییم. طبیعی است که به مرور زمان ممکن است که برخی از قطعات پکیج دچار پوسیدگی و مشکل رسوب شود، در چنین مواقعی نیاز است که آن قطعه از پکیج تعویض و یا تعمیر شود. با رعایت این موارد شما می‌توانید موجب طول عمر بیشتر پکیج خود شده و در مصرف هزینه هم صرفه‌جویی به‌عمل آورید.

ما در مجموعه کرج آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم، فقط کافی است از طریق همین سایت اقدام به ارتباط با ما نمایید.

در چه زمانی به یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور نیاز داریم؟

در این قسمت از مقاله به برخی از مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ایران رادیاتور شما پیش بیاید و شما به یک تعمیرکار نیاز داشته باشید، مطالبی آورده شده است. برای رفع سریع این مشکلات می‌توانید با ما در مجموعه کرج تماس حاصل نمایید. در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر نیاز است که برای تعمیر پکیج اقدام نمایید:

  • نشت آب از پکیج
  • دیدن کدهای خطای پکیج
  • داغ شدن بیش از حد آب
  • سرد بودن رادیاتورها
  • خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب مصرفی
  • سر و صدای زیاد پکیج
  • روشن شدن چراغ قرمز پکیج
  • کار نکردن دکمه‌های موجود بر روی پکیج
  • روشن شدن ناگهانی پکیج
  • و…

به یاد داشته باشید که پکیج یک دستگاه گاز سوز است و تعمیر وسایل گازسوز بدون داشتن تجربه و تخصص کافی در این زمینه بسیار خطرناک بوده و به همین دلیل نیاز است که برای کاهش خطرات احتمالی از افراد خبره در این کار بهره برده و پکیج ایران رادیاتور خود را به دست متخصصین این حوزه بسپارید.

مزایای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

ما در مجموعه کرج دارای یک تیم حرفه‌ای و متخصص و با تجربه هستیم، شما با سپردن پکیج ایران رادیاتور خود به ما در کرج آسوده خواهید بود که تعمیر آن با کیفیت بالا و ضمانت همراه بوده و دیگر نیاز نیست نگران قطعات غیر اورجینال باشید؛ زیرا در صورت تعویض یک قطعه در پکیج، ما حتما از نسخه اورجینال آن قطعه استفاده خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مزایای مجموعه ما در کرج اشاره شده است:

  • انجام تعمیرات پکیج با قیمت مناسب
  • برخورداری از تعمیرکاران با تجربه، متخصص، خوش قول و خوش برخورد
  • دارا بودن یک تیم حرفه‌ای
  • بهره‌گیری از قطعات اصلی در تعمیرات پکیج
  • ارائه ضمانت تعمیرات

همکاران ما با دیدن پکیج ایران رادیاتور شما در ابتدا مشکلات آن را تشخیص داده و سپس مشکل را به همراه راه حل آن برای شما شفاف سازی می‌کنند تا شما هم از نوع مشکل وسیله خود و هم از حدود هزینه تعمیرات آن با خبر باشید و سپس با در نظر گرفتن رضایت شما اقدام به تعمیر پکیج شما خواهند نمود.

کلام پایانی

استفاده از پکیج ایران رادیاتور یک گزینه مناسب برای محیط‌های مسکونی و غیر مسکونی است. فقط باید به این نکته توجه داشته باشیم که پکیج ایران رادیاتور نیز مانند سایر اقلام مصرفی است و ممکن است که دچار خرابی و مشکلاتی شود که در صورت خرابی حتما نیاز نیست که سریعا قطعه‌ای در پکیج تعویض شود؛ بلکه نیاز است که از یک فرد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک گرفته تا مشکل پکیج را عیب یابی و بر طرف نمایید.

شما برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می‌توانید با فروشگاه کیاتهویه که نمایندگی رسمی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج می‌باشد، ‌تماس حاصل نمایید تا تیم مجرب ما در محل شما حاضر شده و پکیج شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت‌ترین حالت ممکن تعمیر نمایند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *