ما را دنبال کنید

نمایندگی لورچ در باغستان

نمایندگی لورچ در باغستان

نمایندگی لورچ در باغستان

شرکت لورچ یکی از پیشتازان در عرصه تولید داخلی انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در کشور عزیز ایران می‌باشد. نمایندگی لورچ در باغستان نیز محصولات با کیفیت و با خدمات پس از فروش خوب این شرکت را در اختیار شما قرار خواهدداد. لورچ در ابتدا در سال ۵۶ با تولید لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز نمود و با پیشرفت‌های فراوان پس از مدتی علاوه بر تامین نیاز های درون کشور توانست محصولات خود را به کشورهای دیگر هم صادر نماید. تولیدات این گروه صنعتی شامل رادیاتور لورچ, پکیج لورچ و کولر آبی و آبگرمکن می‌باشد که در نمایندگی لورچ در باغستان قابل تهیه است.

نمایندگی انواع پکیج دیواری لورچ در باغستان

پکیج‌های لورچ انواع متنوعی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پکیج‌های قابل تهیه از نمایندگی لورچ در باغستان در مدل‌های آدنا، هرما، هیرو، آریان، آرتمن قابل تهیه می‌باشند. تمام پکیج‌های مذکور در ظرفیت‌های متنوعی چون چون: 24000، 28000، 32000 و 36000 در بازار وجود داشته و برای گرمایش ساختمان خود می‌توانید از این مدل‌ها با ظرفیت‌های متنوع بهره ببرید. اگر از پکیج‌های بالا جهت گرمایش استفاده می‌کنید و آن با ایراداتی مواجه است می‌توانید با نمایندگی لورچ در باغستان تماس بگیرید تا ما با بررسی ایرادات موجود، محصول مورد نظر را تعمیر کنیم.

مشکلاتی که برای برطرف کردن آن می‌توانید با نمایندگی لورچ در باغستان تماس بگیرید

  • هنگامی که فشار آب گرم کم است.
  • هنگام شنیدن صدای بدی از دستگاه
  • دستگاه تهیه شده از نمایندگی لورچ در باغستان بدون دلیل خاموش شود.
  • از لوله های پکیج لورچ دود خارج شود
  • از لوله های دستگاه آب بچکد
  • کولر گازی تهیه شده از نمایندگی لورچ در باغستان کار کند و خاموش نشود
  • در صورتی که کولر گازی لورچ به طور دایٔم خاموش و روشن شود
  • فن کولر گازی کار نکند
  • کولر گازی تهیه شده از نمایندگی لورچ در باغستان به صورت یکنواخت فضا را خنک نکند
  • چکه کردن کولر لورچ
  • کویل های کولر لورچ یخ بزند
  • عدم کارکرد صحیح کمپرسور کولر تهیه شده از نمایندگی لورچ در باغستان

خدمات نمایندگی لورچ در باغستان

توجه کنید که نمایندگی لورچ در باغستان تنها فروش تعداد محدودی از محصولات لورچ را به انجام نداده خدمات زیر را نیز ارائه می‌دهد.

  • ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی لورچ در باغستان
  • نصب و راه اندازی پکیج لورچ و محصولات دیگر
  • تعمیر و سرویس تمامی محصولات لورچ
  • اعزام تعمیرکار یا سرویسکار متخصص نمایندگی لورچ در باغستان

ارائه گارانتی محصول خریداری شده در نمایندگی لورچ

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مجاز بودن نمایندگی لورچ در باغستان ارائه گارانتی در زمان فروش محصول می‌باشد. نمایندگی لورچ در باغستان چون مجاز و معتبر است، تمامی خدمات از جمله: ارائه گارانتی را جزء وظایف اصلی اش می‌داند . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج لورچ در باغستان

تعمیر پکیج در نمایندگی لورچ در باغستان توسط تعمیرکاران ماهر فروشگاه کیا تهویه که همگی از بهترین افراد آموزش دیده می‌باشند، صورت می‌گیرد.  می توانید با سپردن پکیج دیواری خود به تعمیرکارهای حرفه ای کیا تهویه در نمایندگی لورچ در باغستان با سال ها تجربه و شناخت کامل از محصولات این برند خیال شما از هر بابت آسوده خواهد بود.

استفاده از قطعات اورجینال موضوعی است که حتی برای تعمیر هم تاثیرات به سزایی در کارایی محصول دارد و تنها در نمایندگی‌های معتبری چون نمایندگی لورچ در باغستان امکان پذیر است. نمایندگی لورچ در باغستان با تامین قطعات اصلی با قیمت های واقعی احتمال چندین بار خرابی پکیج‌های این برند و تعمیرات متوالی آن را به صفر رسانده است.

نمایندگی لورچ در باغستان

محصولات و کالاهای موجود در نمایندگی لورچ در باغستان درون ایران تولید می‌شود و به همین دلیل محصولات لورچ در بازار به وفور پیدا می‌شوند و دسترسی به خرید آن آسان است. اما علاوه بر کیفیت محصولات خدمات همراه آن نیز مهم می‌باشد که در نمایندگی کیا تهویه به صورت تلفنی هم به شما مشاوره فنی می‌دهیم. نمایندگی لورچ در باغستان اگر نتواند مشاوره خوبی به مشتری بدهد پس قادر نیست کیفیت این محصول را به درستی توضیح دهد.

به عبارتی فروشگاه کیا تهویه با تمرکز بر بخش مشاوره فنی خود را به جایگاه بهترین نمایندگی لورچ در باغستان رسانده است. مشاوره فنی به زبان ساده و قابل فهم برای تمام مشتریان، خدمت ارزشمندی است که نمایندگی لورچ در باغستان برای مشتریان محترم در نظر گرفته است.

گاها انتخاب اشتباه در خرید مشکلاتی را به همراه میآورد که برطرف کردن آن نیازمند هزینه بسیار و صرف زمان است، همجنین خرید کالای نامرغوب و یا حتی خرید کالای مرغوبی که مناسب نیاز شما نباشد مسئله ایست که به سادگی و با مشورت با متخصص تاسیسات در نمایندگی لورچ در باغستان قابل پیشگیری می‌باشد. بننابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *