ما را دنبال کنید

نمایندگی هایسنس در گوهردشت

نمایندگی هایسنس در گوهردشت

خرید کولر گازی هایسنس در گوهردشت

کیا تهویه به عنوان یک نمایندگی معتبر شرکت هایسنس در راستای فروش و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند که در سراسر کرج نیز شعبه دارد. در صورتی‌ که وسیله خریداری شده شما برگه گارانتی شرکتی داشته باشد و تاریخ آن باقی مانده باشد، می‌تواند به شما کمک نماید تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانید از مزیت‌ها و تعهداتی که کمپانی هایسنس در قبال محصولات خود دارد بهره ببرید و ضمن تماس با نمایندگی هایسنس در گوهردشت از این خدمات استفاده کنید.

در صورتی که به هر علتی ازجمله تمام شدن تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه نمی‌توانید از خدمات هایسنس بهره‌مند شوید، می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن مشکلتان برای حل آن کمک دریافت کنید. ما در کیا تهویه پاسخگوی تمامی سوالات هستیم تا ضمن بررسی جزئیات بهترین راه را برگزینید.

خدمات کیا تهویه در گوهردشت

خدمات کیا تهویه در گوهردشت

ما با خدمات ویژه خود همراه شما هستیم تا به محض بروز مشکل برای کولر گازی هایسنس شما، علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی دستگاه، از بروز مشکلات احتمالی بعدی هم جلوگیری کنیم.

با استفاده از فرم درخواست یا تماس با کیا تهویه می‌توانید اطلاعات مربوطه را ثبت نمایید تا کارشناسان جهت مشاوره و بررسی دقیق با شما تماس بگیرند و در صورت نیاز تکنسین متخصص را برای بررسی مشکل به محل اعزام نمایند. تعمیرکار متخصص پس از اعزام به مکان شما و تعیین نوع تعمیرات و قطعات تعویضی دستگاه و تعیین هزینه خدمات قابل انجام در تعمیر نسبت به تعمیر کولر گازی هایسنس اقدام خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش خدمات دهی می‌توانید با ما در کیا تهویه تماس بگیرید.

کمپانی هایسنس

هایسنس یک شرکت چینی می‌باشد که در حوزه تولید لوازم خانگی به فعالیت مشغول است. این شرکت معتبر در سال ۱۹۶۹ راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز ۱۵ کارخانه در چین و بیشتر از ۶۰ شرکت تابعه در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا دارد. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر چینگ‌دائو چین قرار دارد و قسمتی از سهام آن نیز در بازارهای بورس اوراق بهادار در هنگ کنگ و بورس شانگهای معامله می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کولر گازی های تولید شده در این شرکت می‌توانید با نمایندگی هایسنس در گوهردشت تماس بگیرید.

سخن پایانی

کیا تهویه به عنوان نمایندگی هایسنس در گوهردشت یکی از تخصصی‌ترین مراکز خدمات دهی در حوزه فروش و تعمیرات می‌‌باشد که به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این حوزه فعالیت می‌کند.

این مجموعه حرفه‌ای با داشتن ماهرترین تعمیرکاران گوهردشت توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در خصوص تعمیرات انواع کولر گازی های هایسنس با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات تخصصی و به روز در این زمینه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین کیا تهویه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند و در صورت احتیاج به تعمیر، تکنسین متخصص را به محل شما اعزام کنند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *