ما را دنبال کنید

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی ایران رایاتور در کرج

شرکت ایران رادیاتور با بیشتر از 40 سال سابقه بی‌نظیر در ارائه محصولات گرمایشی و سرمایشی، در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است. این شرکت با شناخت کافی از بازار کشور، اقدام به تولید با کیفیت‌ترین سیستم‌های گرمایی و سرمایشی نموده است و در لیست پرفروش‌ترین محصولات ایرانی قرار دارد. این برند دارای محصولاتی متفاوتی از جمله پکیج، اسپیلت، رادیاتور، داکت اسپیلت، مشعل و حوله خشکن می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با محصولات ایران رادیاتور و کسب اطلاعات از خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج در این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین نمایندگی ایران رادیاتور کرج

قطعا پس از تهیه محصولات ایران رادیاتور یکی از سوالات شما این است که آیا یک مرکز یا نمایندگی برای محصول خریداری شده وجود دارد که در صورت بروز یک مشکل، بتوانید از آن نمایندگی کمک گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید یا خیر. خوشبختانه ایران رادیاتور در سراسر ایران دارای نمایندگی می‌باشد و می‌توانند شما را در حل مشکلتان یاری نمایند. نمایندگی ایران رادیاتور کرج از جمله نمایندگی‌هایی است که توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و در تمامی زمینه‌ها، از جمله فروش، نصب و حتی تعمیر این محصولات ما در کنار شما مشتریان گرامی هستیم.

بهترین نمایندگی ایران رادیاتور کرج

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج

ورود پکیج به خانه‌ها باعث آسایش و راحتی بیشتر در سال‌های اخیر بوده است. تامین آب گرم و گرمایش خانه‌ها بر عهده انواع پکیج‌های دیواری می‌باشد. پکیج ایران رادیاتور نوعی دستگاه گرمایشی نسبتا نو می‌باشد که توانسته به خوبی جایگزین موتورخانه‌های پر هزینه و جاگیر شود. این پکیج علاوه بر وظایف یک موتورخانه، وظایف کار آبگرکن را نیز قادر است که انجام دهد. این پکیج‌ها به مانند رادیوتورها و شوفاژها عمل کرده و توسط آب گرم دمای محیط خود را بالا می‌برند. در حالی که سوخت مصرفی این محصولات برق و گاز است، اما در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی هم عملکرد بهتری دارند و هم بسیار کم مصرف هستند. در صورت وجود هر گونه اشکال و خرابی در پکیج خود کافی است با نمایندگی ایران رادیاتور در کرج تماس حاصل نمایید.

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور از نمایندگی کرج

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور از نمایندگی کرج

اگر قصد خرید پکیج ایران رادیاتور را دارید، ما در نمایندگی ایران رادیاتور کرج آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم، برای خرید یک محصول مناسب و کاربردی می‌توانید از مشاوره کارشناسان مجموعه ما بهره‌مند شوید. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که لازم است برای خرید پکیج ایران رادیاتور از آن‌ها آگاه باشید.

  • نصب رایگان

همکاران ما در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، 24 ساعت پس از خرید پکیج شما در محل نصب حاضر شده و به‌صورت رایگان پکیج شمار را نصب می‌کنند.

  • کیفیت بالا

تمامی محصولات ایران رادیاتور در نمایندگی کرج دارای سطح کیفی بسیار بالایی بوده و همراه با ضمانت نامه کالا تقدیم شما مشتریان عزیز خواهد شد.

  • خدمات پس از فروش

ایران رادیاتور در تمامی نقاط کشور دارای نمایندگی می‌باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی کافی است که با نمایندگی منطقه مورد نظر خود تماس حاصل نمایید. نمایندگی ایران رادیاتور در کرج در هرساعتی از شبانه روز آماده خدمت‌گزاری به شما عزیزان می‌باشد.

  • قیمت مناسب پکیج در بازار

یکی از بزرگترین ویژگی‌های برند ایران رادیاتور قیمت مناسب این محصولات نسبت به نوع مشابه داخلی و خارجی آن در کشور می‌باشد و نمایندگی ما در کرج، عرضه کننده انواع محصولات ایران رادیاتور با قیمت مناسب می‌باشد.

  • موجود بودن قطعات و لوازم محصول مورد نظر در بازار

شرکت ایران رادیاتور سال‌هاست که از یکسری قطعات مشخص در محصولات خود استفاده می‌کند و این قطعات با یک قیمت مناسب و یکسان در تمامی بازارهای استان‌ها و شهرهای کشور ما موجود هستند و همین امر سبب شده است که کسی نتواند این قطعات را به قیمت گران‌تری عرضه کند و همه مجبور هستند که قطعات این محصولات را طبق تعرفه‌ تعیین شده شرکت ایران رادیاتور، بفروش برسانند.

نمایندگی انواع پکیج‌های ایران رادیاتور در شهر کرج

نمایندگی انواع پکیج‌های ایران رادیاتور در شهر کرج

پکیج‌های ایران رادیاتور در حال حاضر در دو مدل تولید و به بازار عرضه شده‌اند که عبارتند از:

  • پکیج دیواری
  • پکیج زمینی

همچنین این پکیج‌ها در نوع در دسترس همگان قرار دارند که شامل موارد زیر هستند:

  • پکیج مخزن دار
  • پکیج بدون مخزن
مشخصات فنی رادیاتور ایران رادیاتور

یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران رادیاتور، رادیاتور این برند است که در مکان‌های مختلف مثل منزل یا محل کار خود می‌توانید از آن استفاده نمایید و این رادیاتورها با انواع پکیج و سیستم موتورخانه مرکزی سازگار بوده و قابل استفاده هستند.

نمایندگی رادیاتورهای ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی رادیاتورهای ایران رادیاتور در کرج

این شرکت دارای رادیاتورهای مختلفی می‌باشد و همه آن‌ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. برخی از این مدل‎‌ها عبارتند از:

  • رادیاتور پره‌ای آلومینیومی ایران رادیاتور
  • رادیاتور پنلی فولادی ایران رادیاتور
  • رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور
مزایای رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور

این محصول ایران رادیاتور گرمایش بسیار مطبوعی را برای منزل یا محل کارتان ایجاد می‌کند و هم با پکیج ایران رادیاتور و هم با موتورخانه قابلیت سازگاری دارد و به دلیل استفاده از آلیاژ آلومینیوم در این محصولات، عمل گرم کردن محیط پیرامون خود را به سرعت انجام می‌دهد. این رادیاتورها بسیار سبک هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را جابجا کرد.

نمایندگی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور در کرج

یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایران رادیاتور، رادیاتور پنلی تولید شده در این شرکت می‌باشد که از آلیاژ فولاد تهیه شده‌اند و در ابعاد گوناگون تولید و در بازار وجود دارند. از مزایای این رادیاتور پنلی می‌توان به سبک بودن آن و زیبایی و تمیز نمودن راحت این مدل از رادیاتورها اشاره کرد. چون از آلیاژ فولاد در ساخت آن‌ها استفاده شده است، مانع جذب رسوب و ته ‌نشین شدن املاح موجود در آب می‌شوند.

نمایندکی کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

نمایندکی کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

کولرهای گازی ایران رادیاتور در انواع مختلف پنجره‌ای، اسپیلت، پرتابل و ایستاده تولید و در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج موجود می‌باشند. فقط کافی است تا با ما تماس حاصل نمایید و در کمترین زمان ممکن کولر مورد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تحویل بگیرید.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم این کولرها در انواع مختلف و با قابلیت سرد و گرم و کیفیت عالی و استاندارهای ملی به شما مشتریان گرامی عرضه شده‌اند. از مزایای کولرگازی اسپیلت ایران رادیاتور می‌توان به راندمان بالا، خنک کنندگی مطلوب و تولید صدای بسیار کم این محصول اشاره کرد. برخورداری از ظرفیت متنوع سرمایشی، قابلیت نصب و استفاده از این دستگاه را در محیط‌های کار و منزل بسیار راحت نموده است.

نصب پکیج و رادیاتور ایران رادیاتور در نمایندگی کیا تهویه

پس از خرید محصولات ایران رادیاتور شما نیاز به یک نصاب ایران رادیاتور دارید. ما در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج داری نصابان حرفه‌ای جهت نصب و راه‌ اندازی پکیج خریداری شما هستیم. شما می‌توانید با خیالی آسوده نصب و تعمیر محصولات خریداری شده خود را به ما در نمایندگی ایران رادیاتور کرج بسپارید. فقط کافی است از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور کرج :

شما می‌توانید پکیج ایران رادیاتور را در نوع زمینی و دیواری خریداری نمایید که نوع زمینی آن بیشتر برای خانه‌های ویلایی مورد استفاده است و نوع دیواری آن هم برای آپارتمان نشین‌ها مناسب می‌باشد. پس از خرید این محصول کافی است با یک تماس با ما از نصب این پکیج به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن بهره ببرید. برای نصب پکیج ایران رادیاتور به موارد زیر توجه نمایید:

  • نصب سیستم در یک مکانی باشد که بتوانید به راحتی برای آن آب، برق و گاز را تامین نمایید.
  • بهترین جا برای نصب این پکیج بالکن می‌باشد.
  • نصب این پکیج برای مکان‌هایی کمتر از 60 متر مناسب نبوده و پیشنهاد نمی‌شود.
  • حتما برای این پکیج از یک دود کش مناسب استفاده نمایید و به یاد داشته باشید که هر وسیله گاز سوز نیاز به یک دودکش مجزا دارد.

نصب کولر در نمایندگی ایران رادیاتور کرج

نصب کولر در نمایندگی ایران رادیاتور کرج

با مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، می‌توانید برای خرید انواع کولرهای گازی این شرکت معتبر اقدام نمایید و از نصب این کولرها توسط نمایندگی ما که داری کارشناسان و تکنسین‌های بسیار زبده می‌باشد بهره‌مند شوید.

نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور در کرج

خدماتی که توسط نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور در کرج به شما عزیزان ارائه می‌شوند عبارتند از:

  • فروش انواع محصولات ایران رادیاتور با قیمت مناسب نمایندگی
  • نصب محصولات ایران رادیاتور
  • بررسی محل نصب محصولات ایران رادیاتور در منزل یا محل کار شما
  • مشاوره تلفنی جهت خرید محصولات ایران رادیاتور
  • ارسال محصولات ایران رادیاتور به مشتری

نمایندگی تعمیرات و سرویس محصولات ایران رادیاتور در کرج

یکی از مهم‌ترین خدمات ما در نمایندگی کرج، خدماتی است که در مورد سرویس و تعمیر محصولات ایران رادیاتور به شما ارائه می‌دهیم. این خدمات عبارتند از:

  • ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
  • سرویس محصولات ایران رادیاتور با تعرفه تعیین شده نمایندگی‌های ایران رادیاتور
  • تعمیر محصولات ایران رادیاتور با استفاده از گارانتی شرکت ایران رادیاتور
  • تعویض قطعات محصولات با قطعات اصلی ایران رادیاتور و با تعرفه تعیین شده نمایندگی‌های شرکت ایران رادیاتور
  • دریافت هزینه سرویس و تعمیر بر اساس تعرفه تعیین شده نمایندگی‌های ایران رادیاتور

چرا نمایندگی کیا تهویه را برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود انتخاب کنیم؟

  • تمامی تعمیرکارها و تکنسین‌های مجموعه ما در کرج دارای تخصص، تجربه زیاد و سابقه طولانی در در این حوزه کاری می‌باشند.
  • قطعاتی که در تعمیرات پکیج ایران رادیاتور توسط نمایندگی ما صورت می‌گیرد همگی اورجینال و دارای ضمانت هستند.
  • ما خدمات تعمیر و سرویس پکیج شما را برای چند ماه ضمانت می‌کنیم.
  • برای راحتی شما مشتریان عزیز، تاریخ تعمیرات پکیج توسط خود شما تعیین می‌شود.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما چه مشکلی پیدا کرده است، اصلا کار می‌کند یا خیر. شما می‌توانید روی همکاران حرفه‌ای مجموعه ما در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج حساب باز کنید و با خیالی آسوده محصول خریداری شده خود را برای تعمیر بدست همکاران ما بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیرات محصولات ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیرات محصولات ایران رادیاتور

خدمات ارائه شده در نمایندگی کرج برای محصولات ایران رادیاتور می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1- رادیاتور گرم نمی‌شود

در بعضی مواقع پکیج به خوبی در حال کار است و هیچ مشکلی ندارد اما رادیاتورها سرد هستند. بعضی از موارد ایجاد این مشکل عبارتند از:

  • فشار آب کم است و به اندازه کافی نیست
  • در داخل لوله‌ها هوا وجود دارد
  • ترموستات و شیرهای آب دچار خرابی و مشکل هستند
  • دیافراگم خراب است

پکیج قادر نیست آب را گرم کند

2- پکیج قادر نیست آب را گرم کند

این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است که بروز کند، مثل افت فشار آب که می‌تواند سبب شود که پکیج آب را گرم نکند. برای حل این مشکل ممکن است شما بتوانید بدون نیاز به تعمیرکار، فقط با نصب یک پمپ آب مشکل را حل نمایید. البته در بعضی مواقع با هواگیری درست سیستم مشکل گرم نشدن آب به راحتی قابل حل است.  یکی دیگر از دلایلی که ممکن است پکیج آب را گرم نکند، ایجاد رسوب در مبدل ثانویه باشد که شما با تماس با ما می‌توانید این مشکل را حل نمایید. تکنسین‌های ما با استفاده از مواد خاصی مبدل را تمیز می‌کنند و در اسرع وقت مشکل محصول شما را برطرف می‌نمایند. اگر مشکل با تمیز کردن مبدل حل شدنی نباشد، آن قطعه را تعویض می‌کنند. برای رسیدگی سریع در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، ما در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج در دسترس شما مشتریان عزیز هستیم.

3- پکیج در حال چکه کردن است

اگر به تازگی پکیج را خریده و نصب کرده‌اید و در حال چکه کردن است، پس درست و اصولی کار نصب انجام نشده است که باعث بروز این مشکل شده و بهترین راه حل این مشکل این است که با ما در نمایندگی کرج تماس حاصل نمایید تا مشکل پکیج شما را کارشناسان حرفه‌ای ما در اسرع وقت برطرف نمایند.

4- پکیج مدام خاموش می‌شود

گاهی ممکن است که پکیج شما به خودی خود خاموش شود که علت این امر می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • افت فشار آب
  • خراب بودن ترموستات
  • وجود یک انسداد یا گرفتگی در شیر ورودی آب، که معمولا به دلیل وجود رسوب رخ می‌دهد.
  • وجود هوا در لوله‌ها
  • خرابی پمپ دستگاه که باعث می‌شود آب به درستی در سیستم به گردش در نیاید.

تعمیر و سرویس کولر گازی در کرج

تعمیر و سرویس کولر گازی در کرج

با شروع فصل گرما شما حتما نیاز به سرویس وسیله سرمایشی خود پیدا می‌کنید. برای افزایش طول عمر تجهیزات سرمایشی خود ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر ما در این مجموعه بهره‌مند شوید. نمایندگی ما در کرج، خدمات متنوعی را برای تعمیر انواع کولر گازی به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده در نمایندگی کرج برای کولر گازی ایران رادیاتور می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1- کولر گازی هوای خنک تولید نمی‌کند

یکی از دلایل بروز این مشکل می‌تواند نشت گاز باشد، گاز کولرهای گازی دارای تاریخ انقضاء نیست و فاسد شدنی نمی‌باشد. اما اگر به هر علتی اتصالات و لوله‌ها دچار مشکل و خرابی شده باشند، سیستم با افت فشار گاز مواجه شده و کولر باد خنک تولید نمی‌کند. در این مواقع نیاز است که با نمایندگی ما در کرج تماس حاصل نمایید تا تکنسین‌های ما به محل مورد نظر شما آمده و مشکل را حل نمایند. از آنجایی که حمل و نقل این محصولات بسیار دشوار است، تعمیرات باید در منزل یا محل کار شما انجام شود. تکنسین در بررسی‌های خود از محصول شما حتما باید به این نکات توجه نمایید:

  • خراب بودن فن کولر
  • یخ زدن کل اواپراتور
  • خراب بودن موتور کولر
  • کثیف بودن کندانسور

2- کولر گازی صدا می‌دهد

یکی از ویژگی‌های اصلی کولر گازی بی‌صدا بودن این محصولات می‌باشد. اگر صدایی آزار دهنده از کولر خود می‌شنوید باید آن را جدی بگیرید و نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید. اما علت‎‌‌‌های صدای کولر گازی عبارتند از:

اگر کولر گازی شما تراز نصب نشده باشد، می‌تواند باعث ایجاد صدا در آن شود. به همین علت مهم است که در انتخاب نمایندگی ایران رادیاتور دقت لازم را به‌خرج دهید و از کارشناسان حرفه‌ای بخواهید که کار نصب را برای شما انجام دهند. یکی دیگر از دلایل صدای کولر خراب شدن کندانسور کولر می‌باشد؛ زیرا گاهی پرندگان از آن برای ساختن آشیانه خود استفاده می‌نمایند و باعث مشکل در کندانسور می‌شوند. بنابراین بهترین کار این است که ابتدا با یک چراغ قوه کندانسور را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که جسم خارجی در آن وجود ندارد.

3- کولر گازی برفک می‌زند

زمانی‌که میزان گاز از سطح طبیعی و نرمال خود کاهش یابد، شما با برفک در کولر گازی خود مواجه خواهید شد.

اگر کمپرسور کولر یکسره کار کند نیز می‌تواند سبب این مشکل شود. با انجام سرویس‌های دوره‌ای محصولات ایران رادیاتور خود می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید که این کار باعث کاهش در هزینه‌ها هم برای شما خواهد شد و بهتر است که از این خدمات به موقع استفاده نمایید.

مدت زمان گارانتی محصولات ایران رادیاتور چقدر است؟

مدت زمان گارانتی محصولات ایران رادیاتور چقدر است؟

برند ایران رادیاتور یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندها در زمینه محصولات گرمایشی و سرمایشی در کشور است و تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه هستند. پکیج‌‌های ایران رادیاتور، دارای دوسال گارانتی و 10 سال تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش هستند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که نصب پکیج خریداری شده توسط شما، باید حتما توسط یک نصاب و تکنسین از نمایندگی معتبر شرکت ایران رادیاتور انجام شود. در غیر این صورت محصول خریداری شما دیگر دارای گارانتی نمی‌باشد. دقت نمایید که نصاب و یا تکنسینی که برای نصب محصول ایران رادیاتور مراجعه می‌نماید حتما کد و کارت شناسایی اعضا را داشته باشد.

نمایندگی تمامی محصولات ایران رادیاتور در کرج

در این مقاله به بررسی خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج پرداختیم و شما را برخی از محصولات این شرکت و فروش، نصب و تعمیر خدمات نمایندگی کرج آشنا کردیم. اگر گارانتی محصول خریداری شده شما تمام شده باشد، باز هم مجموعه نمایندگی ما در کرج آماده ارائه خدمات در اسرع وقت به شما مشتریان عزیز می‌باشد. فقط کافی است تا از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *