ما را دنبال کنید

نمایندگی لورچ در عظیمیه

نمایندگی لورچ در عظیمیه

نمایندگی لورچ در عظیمیه

لورچ یکی از شرکت‌های پیشتاز در ساخت و تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در ایران است و نمایندگی لورچ در عظیمیه نیز محصولات و خدمات پس از فروش این برند محبوب را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. کمپانی لورچ در ابتدا در سال ۱۳۵۶ تولیدات خود را به صورت رسمی آغاز نمود و با پیشرفت‌های فراوان پس از مدت زمان کوتاهی علاوه بر تامین انواع لوازم گرمایشی و سرمایشی درون ایران توانست تولیداتش را به دیگر کشورها نیز معرفی کند. محصولات ساخته شده در این کارخانه معتبر شامل انواع رادیاتور، پکیج‌های دیواری لورچ و آبگرمکن می‌شود که در نمایندگی لورچ در منطقه عظیمیه قابل تهیه است. تعمیرات و سرویس پکیج لورچ در عظیمیه

تعمیرات و سرویس پکیج لورچ در عظیمیه

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، مجموعه کیا تهویه نمایندگی‌های فعالی در مناطق گوناگون دارد. شرکت ما با گرفتن نمایندگی معتبر از کارخانه لورچ، تمامی کارها و خدمات مربوط به تعمیرات پکیجاین برند را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد. شما عزیزان در صورتی که از پکیج‌های تولید شده در شرکت لورچ استفاده می کنید، می توانید جهت تمامی این خدمات مربوط به خرید، سرویس، تعویض قطعه و عیب یابی و تعمیرات به ما در نمایندگی لورچ در عظیمیه مراجعه نمایید. پیش از مراجعه برای کسب اطلاعات کافی نیز می‌توانید با کیا تهویه تماس بگیرید تا کارشناسان ما توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

ارائه گارانتی محصول در نمایندگی لورچ در عظیمیه

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل اهمیت در انتخاب نمایندگی، مجاز بودن آن و  ارائه گارانتی در حین فروش می باشد. نمایندگی لورچ در عظیمیه در صورتی که مجاز و معتبر باشد، همه خدمات مربوطه از جمله: ارائه گارانتی محصول لورچ را جزء وظایف اصلی خود دانسته و خدمات پس از فروش محصول را در در نظر می‌گیرد. از این رو برای خرید از هر برندی بهتر است خدمات پس از فروش را مد نظر قرار دهید و دریافت ضمانت نامه و گارانتی محصول را جدی بگیرید. قیمت مناسب محصول طبق تعرفه قیمت نیز در کنار تمامی این نکات بیان شده، اهمیت ویژه‌ای در انتخاب محصول دارد که بهتر است پیش از خرید از آن استعلام بگیرید. توجه نمایید که کیا تهویه هیچ گاه محصولاتش را بالا تر و یا پایین تر از تعرفه مشخص شده در شرکت لورچ نمی‌فروشد. قیمت محصولات ساخته شده در لورچ که برای فروش در یک نمایندگی مجاز قرار می‌گیرند، از طرف کمپانی مشخص می‌شود و در قالب یک لیست در دسترس نمایندگی لورچ در عظیمیه قرار می‌گیرد. تعمیرکار و سرویسکار نمایندگی لورچ در عظیمیه برخی اوقات پیش می‌آید که مشتریان نگران این می‌شوند که آیا تعمیرکار پکیج به صورت تخصصی دوره دیده یا خیر. چرا که در صورت عدم تخصص کافی، آسیب جبران ناپذیری به دستگاه وارد می‌شود. تمامی تعمیر کاران نمایندگی لورچ در عظیمیه به طور کامل احراز هویت می‌شوند و حتی از امین بودن آنان نیز مطمئن خواهیم شد تا در کنار استفاده از تخصص و بهره‌مندی از خدمات فنی، نگران مراجعه به محل نباشید. حتی این امکان وجود دارد که اگر از سرویسکار لورچ راضی نبودید، به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت بررسی‌های لازم را انجام دهیم. سرویس پکیج لورچ در عظیمیه

سرویس پکیج لورچ در عظیمیه

همه محصولات نمایندگی لورچ برای سرویس دوره‌ای نیازمند سرویسکار متخصص هستند، از این رو، شرکت لورچ برای تمامی نمایندگی‌های رسمی خود تعمیرکار آموزش دیده و ماهر معرفی کرده است تا تمامی نیازهای مشتریان را تحت پوشش قرار دهد. سرویس سالیانه پکیج ساخته شده در لورچ از خدماتی است که سرویسکاران  متخصص کیا تهویه در عظیمیه ارائه می دهند که با سرویس دوره ای پکیج‌های شرکت لورچ می‌توانید، از خرابی دستگاه  و هزینه‌های تعمیرات آن پیشگیری نمایید. از دیگر مزایای سرویس پکیج‌های این کمپانی کاهش استهلاک دستگاه و افزایش عمر مفید آن است که توسط بهترین و حرفه‌ای‌ ترین تعمیرکاران انجام خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن از پکیج خود استفاده کنید. ما در کیا تهویه پاسخگوی تمامی سوالات شما برای و تعمیرات دستگاه هستیم.

نصب پکیج نمایندگی لورچ در عظیمیه

  • از این که دیوار و رولپلاک پشتی تحمل وزن پکیج لورچ را دارد اطمینان یابید و در حالت مقاوم نبودن دیوار از تخته چند لا استفاده نمایید. اگرچه سرویسکار ما تمامی این موارد را مد نظر قرار می‌دهد.
  • درصورتی که سختی آب ۲۵۰-۱۵۰باشد، باید از سختی‌گیر کمک بگیرید. توجه کنید که برای سختی بالای ۲۵۰کمک گرفتن از سختی‌گیر ضروری می‌باشد.
  • لوله‌کشی مدارشوفاژ و آب گرم پکیج باید طبق موازین مهندسی تاسیسات صورت گیرد.
  • تمامی ملزومات و جزئیات در نصب دودکش باید کامل شود.
  • باید از پریز برق با ایمنی بالا و سیم اتصال زمین استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل نمایید که مجاری دودکش پکیج باز باشد.
  • احتمال وجود هر گونه خاک و ذرات دیگر در سیستم‌های لوله‌کشی زیاد است، از این رو قبل از نصب دستگاه داخل لوله‌ها را به شکل کامل شستشو دهید.
این‌ها مواردی هستند که در نصب، راه‌اندازی و نگهداری از  پکیج در عظیمیه حتما باید انجام شوند. نمایندگی لورچ در عظیمیه

نمایندگی لورچ در عظیمیه

کیا تهویه با گرفتن نمایندگی لورچ در عظیمیه به یک شرکت معتبر در حوزه فروش و خدمات محصولات لورچ بدل شده و همه خدمات نمایندگی لورچ در عظیمیه را برعهده دارد. ما در کیا تهویه نمایندگی رسمی لورچ هستیم و محصولات این شرکت را به شکل گسترده در همه نقاط عظیمیه به شکل حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رساند. این مرکز نمایندگی رسمی برای فروش پکیج و محصولات لورچ در عظیمیه محسوب می‌شود که خدمات نصب، تعمیرات و سرویس تمامی محصولات این برند را انجام می‌دهد. در ادامه به شکل موردی به این خدمات اشاره خواهیم کرد:
  • ارائه همه خدمات پس از فروش در کیا تهویه
  • نصب و راه اندازی انواع محصولات
  • تعمیر و سرویس تمامی محصولات تولید شده در شرکت لورچ
  • اعزام تعمیرکار حرفه‌ای از سمت نمایندگی لورچ در عظیمیه
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در کیا تهویه تماس بگیرید تا مشاورین ما تمامی توضیحات را در اختیارتان قرار دهند.
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *