ما را دنبال کنید

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

نمایندگی محصولات ایران رادیاتور در گوهردشت

گروه صنعتی ایران رادیاتور سال‌هاست که در حال تولید انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی در سراسر کشور است. این شرکت تولید کننده انواع پکیج‌های مختلف، انواع رادیاتور، انواع کولرهای گازی و اسپیلت، مشعل‌های خانگی و صنعتی و غیره می‌باشد. بخش عظیمی از وسایل گرمایش کشور برعهده این کارخانه معروف بوده و تقریبا بیش از 60 درصد نیاز بازار کشور را تامین کرده است.

برای بهره‌مندی از این محصولات و خرید انواع محصولات این شرکت و نصب و تعمیر این دستگاه‌ها می‌توانید به مجموعه ما در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت مراجعه نمایید. در سال 1369 این شرکت با تبلیغات عمو یادگار توانست نظر مردم را به خود جلب نماید و در یادها و خاطره‌ها بماند. در اواخر سال 1369 صادرات محصولات این برند به کشورهای دیگر جهان شروع شد و سال 1370 این شرکت اقدام به تولید مشعل‌های صنعتی و خانگی نمود و خیلی زود مشعل این برند به یکی از معروف‌ترین برندهای مشعل در دنیا مبدل شد.

در سال 1378 این شرکت یک محصول کاربردی و بسیار کم حجم و جالبی به نام حوله خشک‌کن را وارد بازار ایران نمود. فعالیت‌های صادقانه و شبانه روزی این مجموعه و طراحی عالی مهندسان این مجموعه سبب دریافت نشان تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه از طرف وزارت بازرگانی شد. سال 1383 اقدام به طراحی و تولید انواع پکیج‌های خود و محصول بی‌نظیر خود یعنی پکیج ایران رادیاتور را طراحی و روانه بازارهای کشور نمودند. چیزی که در ساخت و تولید محصولات این شرکت حرف اول را می‌زند، قطعا کیفیت عالی و درجه یک قطعات و استفاده از تکنولوژی روز دنیا می‌باشد که باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان این شرکت شده است. برای آشنایی بیشتر با این برند با کیفیت و با دوام و همچنین روند کار نمایندگی ما در شعبه گوهردشت تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور گوهردشت

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور گوهردشت

این برند با گسترش محصولات خود در سا‌ل‌های گذشته توانسته به خوبی با رقبای خود مقابله کند و توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این شرکت که زمانی فقط با تولید و عرضه رادیاتورهای آلومینیومی توانسته بود در بین مردم محبوبیت پیدا کند، اکنون به تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی بسیار معروف و محبوب است و طبیعی است که باید سعی نماید برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، گارانتی و خدمات پس از فروش برای همه محصولات خود ارائه دهد و برای این خدمات مستلزم داشتن نمایندگان متعددی در سراسر کشور است تا کار مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود. مجموعه ما در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت نمایندگی فعال و مجاز این شرکت در شهر کرج می‌باشد و ما در زمینه فروش، نصب و راه اندازی و تعمیرات انواع محصولات ایران رادیاتور در خدمت شما عزیزان هستیم.

اگر قصد خرید محصولات ایران رادیاتور را دارید، فروشگاه کیا تهویه نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت، با عرضه مدل‌های مختلف انواع محصولات این شرکت دست شما را برای انتخاب یک محصول مناسب و کاربردی باز گذاشته است. شما می‌توانید از طریق همین سایت محصولات را مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید؛ اما اگر در هنگام خرید در بین انبوه محصولات دچار سردرگمی شدید و انتخاب یک محصول مناسب برای شما سخت شد، کافی است با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مجموعه ما شما را یاری کنند. همکاران ما بسیار متعهد و در حوزه خود متخصص هستند تا بتوانیم در حد و شان شما مشتریان عزیز با افتخار حاضر شویم.

بعد از خرید محصول مورد نظرتان در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت ما برای نصب رایگان و راه اندازی وسیله انتخابی شما در خدمتتان هستیم. تیم کارآمد ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و به نصب محصول شما خواهند پرداخت. به یاد داشته باشید که حتما این کار توسط یک شخص متخصص از یک نمایندگی معتبر انجام شود.

برای تعمیرات انواع محصولات ایران رادیاتور باز هم می‌توانید روی ما حساب باز کنید و تعمیر و حتی سرویس وسیله خود را با خیالی آسوده به همکاران ما در مجموعه گوهردشت بسپارید.

نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در گوهردشت

نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در گوهردشت

تعمیر این محصول ایران رادیاتور بسیار حساس و گاهی حتی پیچیده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه دچار هزینه‌های اضافی نشوید حتما از یک نمایندگی معتبر برای تعمیر پکیج خود کمک بخواهید. ما در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی هستیم. برای دریافت خدمات ما در گوهردشت کافی است از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

اگر پکیج شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد و یا اینکه نیازمند سرویس پکیج خود هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به برطرف کردن مشکل دستگاه شما بپردازند. اگر کارت گارانتی شما به اتمام رسیده است باز هم جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. تیم فنی ما شامل متخصصین و تکنسین‌های بسیار با تجربه و با سابقه است که جدیدترین دورهای نصب و تعمیر پکیج را سپری کرده‌اند. بنابراین بدون نگرانی محصول خود را به ما بسپارید. ما کلیه این خدمات را در محل مورد نظر شما انجام می‌دهیم و نیاز به انتقال پکیج به تعمیرگاه ما نمی‌باشد. همچنین اگر قطعه‌‌ای از محصول نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین‌های ما حتما برای تعویض از یک قطعه اورجینال شرکت استفاده می‌کنند و همواره سعی می‌کنند که قطعه را تعمیر نمایند نه تعویض، تا باعث هزینه‌های اضافی‌تری برای شما نشوند؛ بنابراین می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی به ما اعتماد نمایید.

توجه داشته باشید که قبل از هرگونه تماس برای تعمیر پکیج شما مصرف کننده محترم می‌توانید، خودتان در حد توان نسبت به مشکل بوجود آمده اقدام کنید. کافی است که از دفترچه محصول استفاده نمایید و کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور را بررسی کرده و یا از مطلب عیب یابی پکیج ایران رادیاتور نسبت به عیب دستگاه اطلاع پیدا نموده و به شخصه دست به‌کار شوید. بهترین مزیت این کار این است که با دستگاه خود کاملا آشنا می‌شوید و در صورت کم کاری تعمیر کار، شما متوجه موضوع خواهید شد.

خدمات پس از فروش و گارانتی ایران رادیاتور در گوهردشت

خدمات پس از فروش و گارانتی ایران رادیاتور در گوهردشت

ایران رادیاتور یکی از بهترین تولید کنندگان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و به‌ویژه پکیج دیواری و رادیاتور است. این شرکت برای پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان خود اعم از فروش محصولات، نصب و راه اندازی، سرویس محصولات و تعمیر آن‌ها نمایندگی‌های زیادی در سراسر ایران تاسیس کرده است. همچنین به تمامی نمایندگی‌های مجاز و رسمی خود آموزش‌های لازم برای ارائه خدمات به مشتریان را داده است.

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد، کافی است که با تماس حاصل نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر شما باشیم. اگر قصد خرید، نصب، سرویس و یا تعمیر محصولات ایران رادیاتور را دارید فقط لازم است که با نمایندگی گوهردشت ارتباط برقرار نمایید. حتی اگر برای خرید و یا تعمیرات نیازمند مشاوره و برآورد هزینه‌های مربوط به محصول خود هستید، مشاوران حرفه‌ای ما در نمایندگی رسمی گوهردشت همه روزه پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند. نمایندگی ایران رادیاتور گوهردشت نمایندگی مجاز و رسمی شرکت ایران رادیاتور در کرج می‌باشد و آماده خدمت رسانی است و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و بهترین تکنسین‌ها خدمات خود را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

ارائه همه خدمات و حتی فروش محصولات این برند به شکل کاملا تخصصی و استاندارد فقط قابل اجرا برای یک نمایندگی معتبر و مجاز می‌باشد. شما برای استفاده از خدمات فروش و پس از فروش محصولات ایران رادیاتور حتما به یک نمایندگی مجاز رجوع کنید تا دچار خسارت و زیان نشوید. در ادامه به برخی از خدمات نمایندگی ما در گوهردشت اشاره شده است:

  • فروش تمامی محصولات ایران رادیاتور با دارا بودن گارانتی
  • نصب و راه‌اندازی تمامی محصولات ایران رادیاتور
  • تعمیر محصولات این شرکت و در صورت نیاز تعویض قطعات محصول
  • سرویس پکیج و رادیاتور ایران رادیاتور و همه محصولات دیگر این برند
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات این شرکت
  • اعزام تکنسین‌های متخصص و با تجربه به محل مورد نظر شما

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

در مقاله نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت شما را با شروع کار این برند محبوب و ارائه خدمات نمایندگی ما در گوهر دشت بیشتر آشنا کردیم. اگر قصد خرید محصولات ایران رادیاتور را دارید، اکنون به راحتی و با آگاهی بیشتر می‌توانید اقدام به خرید نمایید. البته به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصولات کاملا طبیعی است که انتخاب برای شما سخت شود. برای راحتی در خرید این محصولات از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید.

فروشگاه کیا تهویه نمایندگی فروش، نصب و تعمیرات محصولات این برند به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می‌باشد. مشاوران ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به شما عزیزان هستند تا بتوانند شما را یاری رسانند که به مقصود خود برسید. حتما به این نکته توجه نمایید که برای خرید محصولات ایران رادیاتور به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه نمایید و دقت کنید که محصول خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. به هیچ‌عنوان اقدام به باز کردن بسته‌بندی محصول خریداری شده ننمایید و این کار را به متخصصین نمایندگی مجاز ایران رادیاتور بسپارید و در حفظ و نگهداری گارانتی این محصولات بسیار کوشا باشید تا بتوانید با خیال آسوده از محصولات این برند استفاده کرده و لذت ببرید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *