ما را دنبال کنید

نصب کولر گازی در باغستان

نصب کولر گازی در باغستان

با نزدیک شدن به فصل گرما نیاز به کولر گازی بسیار احساس خواهد شد. اگر شما به تاز‌گی اقدام به خرید کولر گازی نموده‌اید و ساکن باغستان هستید، حتما به نصب کولر گازی در باغستان نیاز پیدا خواهید نمود. زیرا اصول و استاندارد نصب کولر گازی بسیار مهم است و رعایت نکردن نکات فنی و نصبی، سبب آسیب به کولر و شاید افرادی که در پیرامون این دستگاه قرار دارند، شود. بنابراین باید یک مرکز معتبر مانند فروشگاه کیاتهویه را برای نصب کولر گازی انتخاب نمایید تا بتواند تمامی مراحل نصب کولر گازی شما را به شکلی استاندارد و اصولی انجام دهند که دچار مشکلات بعدی نشوید. نصب کولر گازی کاری تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت کافی دارد، بنابراین این امر مهم را به یک مرکز با تجربه و کار بلد بسپارید.

نصب کولر گازی در باغستان

نصب کولر گازی یک پروسه بسیار مهم است که اگر به درستی و اصولی صورت نگیرید، سبب ایجاد مشکلات بسیاری در دستگاه کولر شما خواهد شد و در پی این مشکلات هزینه‌های گزافی روی دستان شما خواهد ماند. بنابراین با توجه به این که این روزها قیمت کولر گازی بسیار بالا می‌باشد، بهتر است که نصب این دستگاه خود را به مرکزی محول نمایید که به اندازه کافی در زمینه نصب و راه اندازی کولر متخصص و با تجربه هستند.

اگر در حال حاضر قصد نصب کولر گازی را دارید، تیم مجرب فروشگاه کیا تهویه می‌تواند در این زمینه شما را یاری رساند. همکاران ما فرآیند نصب را به کمک ابزارها و تجهیزاتی انجام ‌می‌دهند که هم پیشرفته و به روز بوده و هم با کولر گازی شما متناسب است. با سپردن کار به ما در کیاتهویه می‌توانید آسوده باشید که پروسه نصب، اصولی و صحیح انجام خواهد شد و جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

نکات مهم نصب کولر گازی چیست؟

نصب غیر اصولی و غیر استاندارد انواع کولر گازی موجب مشکلات مختلفی نظیر سقوط کولر، نشتی، جرقه، شوک الکتریکی و… خواهد شد. بنابراین نصب کولر گازی در باغستان خود را به ما در فروشگاه کیاتهویه بسپارید و آسوده باشید. اما نکات مهم نصب این دستگاه عبارتند از:

  • انتخاب یک مکان مناسب برای نصب که دور از رطوبت و گرما باشد.
  • محل هوای ورودی و خروجی دستگاه باید بررسی شود.
  • انتخاب یک دیوار و زمین محکم و ثابت برای نصب کولر الزامی است.
  • برای ثابت کردن کولر باید از دمپر ضد ارتعاش استفاده کرد.
  • کولر نباید در یک مکان بسته، تنگ و کنار لرزش و سر و صدا نصب شود.
  • برای نصب پنل بیرونی باید فضای مناسبی را در نظر گرفت.
  • برای نصب کولر باید فاصله مناسب از دیوار، زمین و سقف رعایت شود.
  • و …

نکاتی که بیان شد، برخی از مراحل نصب است که باید توسط یک نصاب حرفه‌ای رعایت شود. بنابراین به هیچ عنوان خودسرانه اقدام به نصب کولر گازی ننماید و این کار مهم را به متخصصین این حوزه خود بسپارید.

کیاتهویه نمایندگی نصب کولر گازی در باغستان

کیاتهویه نمایندگی مجاز فروش، نصب و تعمیر برندهای ایران رادیاتور، بوتان، تاچی، هایسنس و … در باغستان و حومه بوده و با برخورداری از تکنسین‌های باتجربه و ماهر سال‌ها در حال ارائه خدمات نصب و خدمات دیگری به شما مشتریان محترم می‌باشد. شما می‌توانید برای نصب هر برندی از کولر گازی خود با ما در تماس باشید تا همکاران ما سریع در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

خدمات نصب کولر گازی در باغستان و راه اندازی انواع کولر گازی در فروشگاه کیاتهویه دارای ضمانت 100 درصد است و ما خدمات خود را به وسیله بهترین متخصصان و تکنسین‌های خود با رعایت اصول استاندارد، نکات بهداشتی و اخلاقی به مشتریان محترم خود ارائه می‌دهیم. کیفیت استاندارد نصب و راه اندازی کولر، ارائه ضمانت و خدمات دهی سریع و فوری و… از دلایل اعتبار و محبوبیت کیاتهویه در میان مشتریان خود است.

نصب تمامی برند های کولر گازی در باغستان توسط تیم کیا تهویه

کولر گازی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که فقط باید توسط یک نصاب حرفه‌ای و با تجربه نصب و راه اندازی شود؛ زیرا در غیر این صورت برای شما مشکلات فراوانی را ایجاد خواهند نمود و سبب ضرر و زیان اضافه برای شما خواهد شد. بنابراین در انتخاب مرکز مورد نظر برای نصب و راه اندازی کولر خود بسیار دقت به خرج دهید.

نصب کولر گازی در باغستان یکی از انواع خدمات فروشگاه کیاتهویه است که به صورت اصولی و کاملا استاندارد و با ابزارها و تجهیزات بسیار پیشرفته انجام خواهد گرفت تا بتوانیم رضایت صد در صدی شما عزیزان را به دست آوریم. برای کسب اطلاعات بیشتری درباره نصب و راه اندازی انواع کولر در باغستان با ما در تماس باشید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *