ما را دنبال کنید

سرویس پکیج در باغستان

سرویس پکیج در باغستان

سرویس پکیج در باغستان

امروزه پکیج یک دستگاه بسیار کاربردی بوده که علاوه برتأمین آب گرم مصرفی، گرما بخش محیط اطراف خود نیز هست؛ اما نیاز است که به‌صورت مرتب سرویس شود تا از عمر مفید دستگاه کم نشود. به همین منظور ما تصمیم داریم در این مقاله شما را با خدمات سرویس پکیج در باغستان بیشتر آشنا کنیم تا قبل از اینکه دچار مشکلی در پکیج خود شوید، اقدام به سرویس آن نمایید.

سرویس انواع پکیج ها در کرج

سرویس انواع پکیج ها در باغستان

ما در باغستان به دو روش کار سرویس پکیج شما را انجام می‌دهیم که در ادامه این مطلب به این دو روش پرداخته‌ایم:

  • سرویس کامل پکیج

در این روش ما همه قطعات پکیج را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم تا در صورت بروز مشکلی در پکیج قبل از اینکه نیاز به تعمیر داشته باشد آن را برطرف نماییم و به این روش، سرویس کامل پکیج گفته می‌شود.

  • سرویس دوره‌ای پکیج

در روش دوره‌ای پکیج قطعات پکیج را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنیم تا در صورت مشاهده ایرادی در قطعه مورد نظر آن را تعمیر و سرویس کنیم و این مدل سرویس را معمولا دو بار در سال می‌توانید برای پکیج خود انجام دهید.

نکات مهم و کاربردی قبل از سرویس پکیج

در انجام سرویس هر پکیجی یک‌سری نکات مهم و کلیدی وجود دارد که بهتر است با آن‌ها آشنا باشید. این نکات عبارتند از:

  • اولین و مهم‌ترین کار این است که برق پکیج قطع شود تا در هنگام انجام سرویس پکیج برق گرفتگی اتفاق نیفتد.
  • بعد از قطع کردن برق نیاز است که گاز سیستم گرم کننده چند کاره هم قطع شود تا زمانی‌‌که قطعات پکیج باز می‌شوند، گاز به بیرون راه نیابد.
  • نکته مهم در سرویس پکیج این است که آب داخل پکیج باید خالی شود تا فشار آب درون پکیج به صفر برسد و برای خالی کردن آب داخل پکیج کافی است که یکی از شیرهای آب مصرفی در خانه را به همراه شیر پرکن باز کنید تا آب درون پکیج تخلیه شود.

برای همه اقدامات بالا نیاز است که از یک متخصص در زمینه سرویس پکیج کمک بگیرید که ما به شما سرویس پکیج در باغستان را پیشنهاد می‌دهیم.

علت سرویس پکیج

هر وسیله‌ای به‌خصوص وسایل گرمایشی و سرمایشی که هزینه سنگینی بابت تهیه آن‌ها انجام داده‌اید، نیازمند مراقبت و سرویس می‌باشند که پکیج نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی می‌توان گفت سرویس پکیج برای هر خانه‌ای از واجبات است؛ زیرا استفاده از تجربه و دانش افراد خبره در کار سرویس پکیج باعث می‌شود که شما در فصل سرد سال دیگر نگران خراب شدن پکیج خود نباشید. همچنین این سرویس باعث افزایش طول عمر و کارایی دستگاه خواهد شد، بنابراین سرویس دوره‌ای پکیج خود را جدی بگیرید.

سرویس پکیج در کرج توسط کیا تهویه

سرویس پکیج در باغستان توسط کیا تهویه

اگر دوست دارید که پکیج شما عمر طولانی‌تری داشته باشد و در مصرف هزینه تعمیرات هم صرفه‌جویی نمایید، بهترین روش این است که به‌صورت مرتب و منظم آن را سرویس کنید و بهترین کار این است که سرویس پکیج در باغستان را برای انجام سرویس پکیج خود انتخاب نمایید.

معمولا می‌توان دوبار در سال کار سرویس پکیج را انجام داد که یکی از بهترین زمان‌ها برای این کار قبل از آغاز فصل سرماست، بنابراین قبل از اینکه فصل سرد سال شروع شود، اقدام به سرویس پکیج خود نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه همین حالا با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *