ما را دنبال کنید

نمایندگی هایسنس در کرج

نمایندگی هایسنس در کرج

نمایندگی هایسنس در کرج

یکی از شرکت های معروف در صنعت تولید لوازم الکترونیک کمپانی هایسنس است که یک شرکت چینی چند ملیتی می باشد. این کمپانی تولید کننده انواع لوازم خانگی متنوعی می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون، تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات پزشکی، تلفن‌های همراه و تبلت و تجهیزات فروش اشاره نمود. در این مقاله سعی داریم به معرفی محصولات موجود در نمایندگی هایسنس در کرج بپردازیم. اگر شما نیز دوست دارید با این شرکت و محصولات آن آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

کمپانی هایسنس

کمپانی هایسنس

این کمپانی در سال ۱۹۶۹درچینگ دائو چین شروع به کار کرد، تا آغازگر یک تحول بزرگ در شرکت‌های چند ملیتی باشد. اولین محصول تولیدی که به صورت رسمی در این شرکت ساخته شد، یک رادیو با نام red lanten بود و پس از آن نیز اولین تلویزیون سیاه سفید به دستور دولت با یک آزمایش بسیار ساده وارد بازار شد. تا سال ۱۹۷۹تولید تلویزیون‌های هایسنس خیلی پایین بود اما با دستور دولت وقت برای توسعه صادرات الکترونیک، تولیدات هایسنس گسترش پیدا کرد. به همین علت بود که کارخانه شماره دو رادیو هم از تولیداتش دست کشید و به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید تخت لیبل qingdao  مشغول شد.

پس از آن  خط تولید تلویزیون تولیدی رنگی شرکت ماتسوشیتا که در آن زمان رو بورس بود و فروش بسیاری را به خود اختصاص می‌داد، توسط شرکت هایسنس خریداری شد. این کمپانی برای بقای خود به خرید تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته از شرکت هایی مثلlucent ، nec و …   مشغو ل شد تا بهتر بتوانند محصولات خود را تحت عنوان قطعات نوین با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. همچنین کمپانی هایسنس تولید کننده انواع قطعات اوجینال می‌باشد و این نشان دهنده حساسیت شرکت بر روی تولید قطعات با کیفیت است، به صورتی که دیگر کمپانی‌ها هم برای ساخت محصولات خود از هایسنس خرید می‌کنند. از این رو  شرکت هایسنس هم تولید کننده محصولاتی با کیفیت است و هم قادر است، قطعات زیادی را برای استفاده دیگر شرکت‌ها تولید کند. هم اکنون این کمپانی معتبر چینی ۱۳ شرکت درون چین و ۲۰ شرکت تابعه در دیگر قاره‌ها دارد.

نمایندگی انواع کولر گازی های هایسنس در کرج

نمایندگی انواع کولر گازی های هایسنس در کرج

استفاده از انواع دستگاه‌های خنک کننده در روزهای گرم سال بسیار رواج پیدا می‌کند. یکی از بهترین ابزارها برای تولید هوای خنک، کولر گازی موجود در نمایندگی هایسنس در کرج می‌باشد که انواع مختلفی دارد و در ده‌ها مدل مختلف تولید می‌شود که در ادامه به آن می پردازیم.

  • نمایندگی کولر گازی هایسنس مدل ایستاده: انواع ایستادهی کولر گازی به راحتی جابجا می‌شود و بی سرو صدا کار می‌کند. این محصول نیازی به نصب روی دیوار یا سقف اتاق را ندارد که همین دلیل جابجایی آسانش می‌باشد. کولرگازی قابل حمل هایسنس از یک واحد تهویه مطبوع تشکیل شده و با کمک یک خروجی از دیوار یا دریچه‌ی پنجره، گرما را تخلیه خواهد کرد.
  • نمایندگی کولرگازی نوع پنجره‌ای: کولرگازی نوع پنجره‌ای یکی از انواع کولرهای گازی می‌باشد که در پشت پنجره نصب خواهد شد. این مدل تک واحد می‌باشد و در اندازه‌های متنوع برای خنک‌سازی فضاهای بسته طراحی شده است. این مدل سروصدای بیشتری به نسبت بقیه کولرها دارد و فضای درون خانه را اشغال نمی‌کند.
  • نمایندگی کولر اسپیلت: کولراسپلیت هایسنس از دو واحد تشکیل شده که یکی از آن‌ها درون فضای خانه و دیگری در خارج از خانه نصب خواهد شد.
  • کولرهای مرکزی هایسنس: تهویه مطبوع مرکزی هایسنس از دو واحد تشکیل شده که عملکرد بسیار خوبی دارد و در سالن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل‌های پرطرفدار کولرگازی هایسنس

بیشتر مدل‌های کولر گازی برند هایسنس امکان تصفیه‌ی هوا را دارند و استفاده از آن‌ها باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق خواهد شد. کولر گازی‌ هایسنس در انواع و اندازه‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌گردد که هر یک از این مدل‌ها دارای یک رده‌ی انرژی و محدوده‌ی ظرفیت خاصی هستند. اما در کل کیفیت کولر گازی  موجود در نمایندگی هایسنس در همه مدل‌های آن خوب و قابل قبول می‌باشد. برای مثال، کولر گازی برند هایسنس مدل HRH-09TQ 9000  یک پنل دارد و نوع برق مصرفی آن تک فاز می‌باشد که با آب‌وهوای معتدل و گرم نیز سازگار است. این مدل هایسنس که ظرفیتش 9000 است، از دو عملکرد سرمایش و گرمایش کمک می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات موجود نمایندگی هایسنس در کرج می‌توانید با ما در کیاتهویه تماس بگیرید.

نمایندگی تمامی کولرگازی های هایسنس در کرج

نمایندگی تمامی کولرگازی های هایسنس در کرج

کولر گازی هایسنس هم در بازار جهانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است، چراکه اولین مشخصه این محصول وجود قطعاتی با بازده فوق العاده می‌باشد و کمپرسورهای روتاری که در دستگاه وجود دارند، میٰ‌توانند صدای کم و سرما و گرمایی مناسبی را ایجاد نمایند و در عین حال مصرف را تا حد قابل توجهی کاهش ‌دهند. گازهای استفاده شده هم در چند نوع متنوع وجود دارند که از مهم ترین این گازها انواع مبرد r410a و r32 هستند. از مهمترین ویژگی کولرگازی برند هایسنس می‌توان به این اشاره کرد که  به لحاظ ظاهری دارای بدن ضد زنگ با حالتی براق و بسیار شیک هستند و به همین علت نیز در دکوراسیون منزل نمای بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند.

کولر گازی کاستی هایسنس چه کاربردی دارد؟

اسپلیت کاستی مدل اینورتر هایسنس (Hisense Inverter cassette Split) با ایجاد سرمایش و گرمایش به شکل چهار طرفه که در ظرفیت های 48000 و 60000 بی تی یو تولید می شود و از کمپرسور روتاری ساخته شده در شرکت هیتاچی و گاز مبرد R410A استفاده می‌کند. این دستگاه خنک کننده مجهز به فناوری اینورتر و رده انرژی A قرار می‌گیرد که به همین علت نیز انرژی کمتری در مقایسه با اسپلیت کاستی معمولی نیاز دارد. کولر گازی کاستی هایسنس ابعاد کم حجمی دارد و به صورت توکار در سقف نصب خواهد شد. این دستگاه خنک کننده، بی صدا و آرام کار می‌کند که امکان استفاده از شیرهای انبساط الکترونیکی برای کنترل جریان مبرد را دارد.

تنوع کولر گازی در نمایندگی هایسنس در کرج

تنوع کولر گازی در نمایندگی هایسنس در کرج

یکی از ویژگی‌های قابل توجه کولر‌ گاز هایسنس وجود تنوع بسیار زیاد این کولر‌ها در انواع مدل‌ها می‌باشد و این تنوع ‌محصول جذب مخاطب به در جهت تهیه این اسپلیت را دو چندان کرده است، چرا که افراد قادرند برای موقعیت‌ های مکانی مختلف از انواع گوناگون این محصول استفاده کنند. در ادامه قصد داریم، شما را با چند نوع محصولات خنک کننده هایسنس آشنا کنیم.

  • کولرگازی مدل دیواری: این محصول دارای دو کمپرسور پیستونی و روتاری می‌باشد که برای سرمادهی به کار می‌رود.
  • مدل اینورتر دار: این محصول برای افرادی که به فکر کاهش مصرف برق می‌باشند، انتخاب بسیار مناسبی است، زیرا این نوع کولرگازی تا حدودی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.
  • مدل مایا و ورسای و … که هر یک از این مدل‌ها قادرند، افراد با سلیقه ‌های گوناگون را راضی نگهدارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اینکه کدام مدل به درد شما می‌خورد می‌توانید با ما در نمایندگی هایسنس در کرج تماس بگیرید.

مزیت‌های کولر گازی هایسنس

مزیت‌های کولر گازی هایسنس :

کولر اسپیلت دیواری برند هایسنس (Hisense Wall Mounted Split) در ظرفیت های گوناگون از 9000 الی 30000 btu طراحی و تولید می‌گردد و شامل انواع مدل‌های کولر گازی اینورتر هایسنس مدل سری ورسای، کولر گازی هایسنس نوع مایا و کولر گازی سرد حاره ای این برند می‌باشد. در ادامه به بررسی کلی مزیت‌های این سه مدل اسپلیت دیواری این برند خواهیم پرداخت:

  • امکان تولید سرما و گرما و توزیع یکنواخت هوا در فصل‌های مختلف سال
  • بهره مندی از تکنولوژی‌های Dual Inverter در انواع کولرهای اسپلیت اینورتر
  • امکان کنترل کردن سه دور فن دستگاه و تنظیم دستی باد به شکل افقی
  • مجهز به کمپرسورهای روتاری با استفاده در شهرهای معتدل و گرم
  • امکان استفاده در متراژ های گوناگون طبق ظرفیت دستگاه خنک کننده
  • داری قابلیت های کاربردی مانند حالت sleep و راه اندازی خودکار دستگاه
  • دارای قابلیت پنل‌های باز و بسته شونده جهت شست و شو تمیز کردن پنل کولر هایسنس
  • مجهز به فیلتر پیشرفته  برای تصفیه هوا به جهت از بین رفتن باکتری موجود در هوا
  • دارای امکان تامین سرمایش در مناطق گرم در مدل اسپلیت سرد حاره ای هایسنس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر ویژگی‌های کولرهای موجود در نمایندگی هایسنس در کرج می‌توانید با کیا تهویه تماس بگیرید.

بررسی کیفیت کولر گازی با توجه به نظرات تعمیرکاران کولر گازی های هایسنس

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، بهتر است قبل از تهیه کولر گازی از کارشناسان متخصص و ماهر در این زمینه مشورت بگیرید. شما می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت کیاتهویه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های مفید را دریافت نمایید.

  • کولر گازی هایسنس با توجه به اینکه با برندهای معروف رقابت می‌کند، در عین حال قیمت کمتری در مقایسه با سایر رقبای خود در این عرصه دارد. از دیگر مزیت‌های قابل توجه کولر گازی هایسنس می‌ توان به کیفیت بالای قطعات محصول و در عین حال قیمت پایین کولر اشاره نمود.
  • این نوع دستگاه خنک کننده با وجود قطعات و کمپرسورهایی که درون سیستم آن تعبیه شده است، بسیار کم مصرف می‌باشد. همین امر باعث می‌شود که برق کمی مصرف شود.
  • مسئله دیگری که درباره کولر گازی هایسنس موجود در نمایندگی هایسنس در کرج باید بدانید، این می‌باشد که این محصول احتیاج به سرویس سالانه دارد و درصورتی که به آن توجه نکنید، سبب می‌‌شود که عمر کولر گازی شما کم شود و نقص پیدا کند.

کیا تهویه نمایندگی رسمی هایسنس در کرج

کیا تهویه نمایندگی رسمی هایسنس در کرج

  • شهرت: یک شهرت خوب با اعتبار بالا و سابقه بسیار عالی در تشخیص مشکل
  • تکنیسین‌های خدماتی متخصص: دارای تکنیسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای که با تمام جزئیات دستگاه آشنایی دارند.
  • ابزار خدماتی با کیفیت: مجهز بودن تکنسین‌های نمایندگی هایسنس در کرج به وسایل خدماتی مناسب و سرعت و عملکرد عالی
  • لوازم یدکی اصل: ما در نمایندگی هایسنس در کرج از لوازم اصل جهت تعمیرات استفاده می‌کنیم.
  • قیمت گذاری: قیمت گذاری ثابت، عادلانه و مشخص
  • پشتیبانی مشتری : ما در کیاتهویه  خدمات به مشتری را در اولویت قرار داده‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در  نمایندگی هایسنس در کرج می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا ضمن بررسی جزئیات راهنماییتان کنند.

مروری بر کمپانی هایسنس پیشرفت آن

مروری بر کمپانی هایسنس پیشرفت آن

اگر قصد داشته باشیم به طور خلاصه نقاط عطف شرکت هایسنس را در سال‌های مختلف مد نظر قرار دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • در سال ۱۹۹۴ شرکت‌های هایسنس با هم، یکی شدند و تحت یک نام کلی فعالیت خود را آغاز کردند.
  • در سال ۱۹۹۷ هم شرکت الکترونیک هایسنس به بازارهای بورس شانگهای راه پیدا کرد.
  • در سال ۲۰۱۳ هایسنس توانست تلویزیون‌ خود را با لیبل هایسنس وارد بازار کند.
  • در سال ۲۰۱۵ تلویزیون‌ هایسنس با برند شارپ به بازارهای آمریکا وارد شدند.
  • این کمپانی در سال ۲۰۱۷ نود و پنج درصد از سهام شرکت توشیبا سلوشن را خرید و در واقع با این کار توانست برند هایسنس را به جهان معرفی کند. شرکت هایسنس جهت خرید آن مبلغ ۱۱۳ میلیون دلار پرداخت نمود.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی انواع محصولات تولید شده در این کمپانی پرداختیم،  با توجه به موارد گفته شده، از آنجایی که تلویزیون‌ هایسنس بیشترین فروش را نسبت به دیگر محصولات هایسنس دارد، معمولا این برند به وسیله تلویزیون‌هایش شناخته می‌شود. اما این کمپانی مشهور به تولید محصولات  گوناگونی چون یخچال، تلفن همراه، کولر گازی، تجهیزات پزشکی و … نیز پرداخته است که در این محصولات نیز خود را اثبات کرده است. با داشتن شعبه و نمایندگی‌های گوناگون در سراسر دنیا این برند توانسته‌ است جایگاهش را در بازار های جهانی حفظ کند و به رقیبی سرسخت برای برندهایی چون سامسونگ و سونی تبدیل گردد. استفاده از تکنولوژي‌های روز دنیا و قیمت‌های مناسب برگ برنده این کمپانی در بازارهای جهانی است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *