ما را دنبال کنید

نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر

نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر

نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر

ایران رادیاتور نامی آشنا و معتبر در زمینه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند انواع پکیج، انواع کولر گازی، انواع رادیاتور، مشعل‌های خانگی و صنعتی و غیره می‌باشد. ما سال‌هاست که محصولات ایران رادیاتور را با خرس عروسکی مهربان یعنی عمو یادگار و شعار معروف پشتم گرمه به یاد می‌آوریم.

در پشت پرده این تبلیغات جالب زحمت بسیاری از متخصصین و مهندس‌های با تجربه و کارآمد نهفته بود که با تلاش‌های مستمر و طراحی عالی توانستند در بهبود و پیشرفت هر چه بیشتر این برند مردمی بکوشند و روز به روز باعث ارتقای محصولات این شرکت بشوند. این تلاش‌های مستمر و قرارداد با شرکت‌های معتبر اروپایی دست به دست هم دادند تا این شرکت معروف بتواند پاسخ خوبی به نیازهای مصرف کنندگان خود در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بدهد.

مجموعه کیا تهویه در نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر آماده ارائه خدمات شرکت ایران رادیاتور در زمینه فروش، نصب و تعمیر محصولات این برند می‌باشد. گروه صنعتی ایران رادیاتور در ابتدای مسیر خود با رقیب قدرتمند و با تجربه بوتان روبرو بود، اما کم‌کم با تلاش‌های بسیار و حفظ کیفیت محصولات خود و حتی ارتقای کیفیت محصولات خود توانست به رقیب سرسخت بوتان در طی این سال‌ها تبدیل شود. این شرکت با گذشت زمان و کسب تجربه‌های بیشتر توانست اشکالات محصولات خود را برطرف نماید و پر قدرت در بازارهای ایران ظاهر شود.

علاوه بر این‌ها گروه صنعتی ایران رادیاتور در سال 1387 پیشرفته‌ترین آزمایشگاه را برای محصولات خود تاسیس کرد. این آزمایشگاه برای تست انواع پکیج دیواری راه‌اندازی شد تا این پکیج‌ها در سطح استانداردهای ملی و هم سطح استانداردهای اروپایی باشند و همچنین این شرکت به کمک این آزمایشگاه اقدام به تولید لوله‌های چند لایه نمود. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت و ارائه خدمات ما در نمایندگی مهرشهر با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نمایندگی انواع محصولات ایران رادیاتور در مهرشهر کرج

نمایندگی انواع محصولات ایران رادیاتور در مهرشهر کرج

گروه صنعتی ایران رادیاتور دارای محصولات متنوعی در زمینه گرمایش و سرمایش می‌باشد که در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. برای تهیه هر کدام از محصولات ایران رادیاتور و نصب و راه‌اندازی و تعمیر آن‌ها کافی است با مجموعه ما در نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر ارتباط برقرار نمایید. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این برند قدرتمند می‌پردازیم:

  • نمایندگی داکت اسپیلت ایران رادیاتور در مهرشهر

داکت اسپیلت‌ها هم مانند اسپیلت‌های دیواری قابلیت سرمایش و گرمایش را با هم دارند؛ اما تفاوت اصلی این دو محصول به میزان هوای خنک و نحوه انتشار آن در محیط اطراف می‌باشد. داکت اسپیلت‌ها هوای سرد یا گرم را به‌صورت کاملا یکنواخت در محیط پخش می‌کنند در حالی‌که اسپیلت‌های ایران رادیاتور و هر برند دیگری این قابلیت را ندارند.

  • نمایندگی رادیاتور ایران در مهرشهر

رادیاتورهای پنلی این شرکت جزو محصولات پرفروش و بسیار با کیفیت این برند هستند که در تولید این رادیاتورها از دو کانکتور استفاده شده است و به همین دلیل فرایند انتقال گرمای بیشتر و بهتری نسبت به همتاهای خود در بازار دارند. برای خرید انواع رادیاتورهای این شرکت با ما در نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر تماس حاصل نمایید.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مهرشهر

  • نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مهرشهر

پکیج‌های شرکت ایران رادیاتور در دو نوع زمینی و دیواری تولید شده و در بازار موجود هستند. این محصول کاربردی ایران رادیاتور نه تنها آب گرم منازل و یا محل کار شما را تامین می‌کند بلکه در فصول سرد سال باعث گرم شدن فضای خانه یا محل کارتان نیز خواهد شد. این پکیج‌ها در مقایسه با شوفاژخانه مرکزی و آبگرمکن از مزایای بیشتری بهره‌مند هستند. یکی از این مزایا کم سر و صدا بودن این محصولات است و دیگر اینکه بسیار کم حجم هستند و برای نصب نیاز به فضای زیادی ندارند.

  • خرید مشعل ایران رادیاتور در مهرشهر

گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگ‌ترین تولید کننده انواع مشعل در خاورمیانه شمرده می‌شود. این مشعل‌ها در سه مدل گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز طراحی و تولید شده و در بازارهای کشور موجود هستند. وظیفه اصلی این مشعل‌ها تبدیل انواع سوخت مثل گاز، گازوئیل و مازوت به انرژی گرمایشی می‌باشد و در ضمن این محصول جزو اصلی وسایل موتورخانه محسوب می‌شود.

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور مهرشهر

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور مهرشهر

نمایندگی مهرشهر از تنوع بالایی در محصولات ایران رادیاتور برخوردار است و می‌تواند خدمات این برند معروف را به شما مشتری عزیز عرضه ‌دارد. اگر شما به یک نمایندگی معتبر و مجاز مراجعه نمایید از تمامی این خدمات بهره‌مند می‌شوید. نمایندگی فروش ایران رادیاتور در مهرشهر جزو معدود نمایندگی‌هایی است که با ارائه بهترین خدمات از جمله فروش پکیج ایران رادیاتور و سایر محصولات قدرتمند این شرکت سعی در جلب نظر مشتریان خود نموده است.

با مراجعه به نمایندگی ما در مهرشهر می‌توانید از خدمات رایگان ما که شامل نصب رایگان این محصولات در نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر می‌باشد، بهره‌مند شوید. فقط کافی است خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید، سپس همکاران ما در نمایندگی مهرشهر در خدمت شما عزیزان هستند. درهنگام خرید هر محصولی باید نکاتی را بدانید تا محصول مناسب با نیاز خود را تامین نمایید و دچار دوباره کاری و هزینه‌های اضافی‌تر نشوید به همین منظور می‌توانید از کارشناسان مجرب ما در مجموعه مهرشهر بهره ببرید. البته خرید از نمایندگی معتبر و مجاز ما و ارائه گارانتی خیال شما را بابت محصولی که خریداری کرده‌اید راحت خواهد نمود.

همکاران ما با داشتن سال‌ها تجربه و دیدن آموزش‌های لازم برای تعمیر محصول شما آماده خدمتگزاری هستند. در هر ساعتی از شبانه روز ما آماده خدمت به شما مشتریان عزیز بوده و پاسخگوی سوالات شما هستیم. بنابراین اگر پکیج شما و یا هر محصول دیگر ایران رادیاتور که دارید، دچار خرابی و یا مشکلاتی شد، اصلا نگران نباشید. متخصصین نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر در زمان تعیین شده شما در محل حاضر شده و با عیب‌یابی درست و تعمیر دستگاه شما بدون انتقال آن به تعمیرگاه مشکل شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین و عالی‌ترین کیفیت حل خواهند کرد. تیم فنی ما به خوبی با مشکلاتی که ممکن است برای محصولات ایران رادیاتور پیش بیاید آشنا هستند و می‌توانند در حل مشکلات دستگاه شما کمک کننده باشند؛ بنابراین در صورت بروز مشکلی در محصول خود می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهرشهر

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهرشهر

نیاز به تعمیر یا به‌وجود آمدن مشکلی در سیستم برای هر محصولی، چه برند ایرانی باشد چه برند خارجی باشد، ممکن است که پیش بیاید و این امر کاملا طبیعی است. در این مواقع با مراجعه به یک نمایندگی مجاز و رسمی بدون دردسر مشکل خود را حل نمایید، زیرا متخصصین ما بسیار حرفه‌ای و ماهر هستند و آموزش‌های لازم در این حوزه کاری را سپری کرده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت مشکل شما را برطرف خواهند کرد. بنابراین با مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر به آسانی مشکل خود را به ما بسپارید و آسوده باشید. برخی از مشکلات پکیج عبارتند از:

  • روشن نشدن پکیج

برخی از پکیج‌ها ممکن است در فشار آب کم و یا به علت وجود رسوب در لوله‌ها، انسداد در دودکش و خارج نشدن دود از دودکش، خرابی شمعک پکیج و … روشن نشوند. شما با تماس با نمایندگی ما می‌توانید این مشکل پکیج خود را برطرف نمایید.

  • نشتی

دلایل مختلفی برای نشتی پکیج وجود دارد و یکی از این دلایل نصب نادرست این محصول است. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از افراد متخصص این کار و نمایندگی مجاز برای نصب محصول خود بهره ببرید؛ زیرا ممکن است باعث خسارت بیشتر و در نتیجه پرداخت هزینه بالاتری برای شما گردد.

  • خاموش شدن خود به خود

این مدل خرابی پکیج هم دلایل متفاوتی دارد مانند خراب شدن ترموستات و انسداد شیر ورودی آب به دلیل رسوبات به‎‌وجود آمده و دلایل مختلف دیگری که می‌تواند وجود داشته باشد. با انتخاب یک نمایندگی مجاز و رسمی این مشکل پکیج خود را بدون هیچ دردسری و به راحتی حل نمایید.

  • گرم نشدن آب

برای گرم نشدن آب هم دلایل مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها می‌تواند افت فشار گاز منطقه سکونت و یا افت فشار آب باشد. البته نصب یک پمپ آب می‌تواند مشکل افت فشار آب را حل نماید؛ اما برای حل مشکلات دیگر نیاز است که یک فرد متخصص مراجعه نمایید.

اگر پکیج شما دچار یکی از مشکلات فوق یا مشکل دیگری است، می‌توانید با تیم تخصصی ما در نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهرتماس بگیرید.

خرید محصولات ایران رادیاتور در مهرشهر

خرید محصولات ایران رادیاتور در مهرشهر

شرکت ایران رادیاتور در سال 1358 در شهر تهران شروع به‌کار کرد و توانست سهم بسیار بالایی از بازارهای کشور را از آنِ خود کند. این شرکت به همه جنبه‌ها کاملا فکر کرده و توجه ویژه‌ای به صرفه‌جویی در منابع کشور داشته است، به‌طوری‌که انواع محصولات سرمایشی  و گرمایشی این برند مصرف برق بسیار پایینی دارند و کاملا به‌صرفه هستند.

این محصولات علاوه بر دوام و کیفیت بالا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، دو مساله‌ای که هر خریداری در هنگام خرید یک محصول به آن‎‌ها توجه ویژه دارد. بنابراین شما با خرید این محصولات برند ایران رادیاتور بابت گارانتی و تعمیر و تعویض قطعه هیچ‌گونه نگرانی ندارید و با خیال راحت می‌توانید از این محصولات استفاده نمایید و لذت ببرید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با محصولات این شرکت آشنا کنیم و از خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر گفتیم تا انتخاب برای شما راحت و آسوده گردد. فروشگاه کیا تهویه نمایندگی فروش، نصب و تعمیر محصولات این شرکت را بر عهده دارد و چنانچه شما در خرید این محصولات و یا نصب و تعمیر آن‌ها دچار سردرگمی شده‌اید فقط کافی است با ما تماس حاصل نمایید، کارشناسان مجرب ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *