ما را دنبال کنید

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

کولرهای گازی ایران رادیاتور نسل جدیدی از کولرها هستند که ما را از دردسرهای کولر آبی نجات دادند. از مزیت‌های کولرهای گازی ایران رادیاتور می‌توان به تنظیم دمای دلخواه کولر، قدرت سرمایش زیاد، هوای خنک و بدون رطوبت و غیره اشاره نمود که همین مزایای این مدل کولرها باعث برتری آن از کولرهای آبی شده است؛ اما در کنار همه مزایایی که کولرهای گازی دارند، اگر به خوبی مراقبت نشوند، دچار مشکلاتی خواهند شد و نیاز است که در این مواقع از یک جای معتبر مانند تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج بخواهید که اقدام به تعمیر کولر شما نمایند. برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه تعمیرات کولرهای گازی در کرج با کیاتهویه تا پایان این مقاله مفید و کاربردی همراه باشید.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

تعمیرات کولرگازی در کرج بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات تعمیر را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. مجموعه ما در کرج برای اینکه بتواند خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه دارد، از تکنسین‌ها و متخصصانی در زمینه تعمیرات بهره‌مند است که همگی سال‌هاست که در حوزه کاری تعمیرات تجربه دارند و با همه مدل‌های کولر گازی ایران رادیاتور آشنا هستند، بنابراین شما کولر گازی ایران رادیاتور خود را به ما بسپارید و دیگر بدون کوچکترین دغدغه‌ای آسوده باشید.

خدماتی که ما در مورد کولر گازی ایران رادیاتور به شما ارائه می‌دهیم، بدون جابجایی این دستگاه و در محل مورد نظر انجام خواهد شد. همکاران ما ابتدا مشکلات کولر را بررسی نموده و پس از مشورت با شما  و تأیید رضایت شما اقدام به تعمیر کولر خواهند نمود.

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره بیشتری دارید با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

این محصول ایران رادیاتور دارای مزایای زیادی است که اکنون با هم به بررسی آن می‌پردازیم. اولین و مهم‌ترین مزیت کولر گازی ایران رادیاتور این است که این کولر امکان سرمایش و گرمایش را با هم داراست و در تمام فصول سال قابل استفاده است. اما دومین مزیت این کولر این بوده که چون در آن از گاز مبرد استفاده شده است هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد و سازگار با محیط زیست است. یکی دیگر از مزایای این دستگاه کارایی و کیفیت آن است که سبب شده تا در کشور از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

از مزیت دیگر کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان به بدنه اسپیلت استیل الکترونیکی با روکش ضد زنگ این دستگاه اشاره کرد که سبب می‌شود بتوان به راحتی از آن در مکان‌هایی که مرطوب هستند، استفاده کرد و دیگر نگران زنگ زدن آن نبود. مزیت مهم دیگر کولر گازی ایران رادیاتور این است که این کولرها بسیار زیبا طراحی شده‌اند و سازگار با انواع دکوراسیون‌ها هستند و می‌توان از آن‌ها در محیط‌های خانگی، اداری، تجاری و… استفاده نمود.

اگر کولر گازی ایران رادیاتور شما دچار مشکلی شد، فقط کافی است با ما در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج تماس بگیرید تا همکاران ما سریع به محل مورد نظر شما آمده و مشکل کولر گازی شما را برطرف نمایند.

بهترین تکنسین‌ها در مجموعه کرج

مجموعه کرج دارای بهترین تکنسین‌ها در سطح این شهر است و تمامی همکاران ما در این مجموعه دارای سابقه طولانی کار در این حوزه و ویژگی‌های دیگری هستند که یک تکنسین با تجربه و ماهر باید داشته باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • دارا بودن مدرک فنی و حرفه‌ای
  • خوش برخورد و خوش قول
  • دارای سابقه طولانی در تعمیرات کولر ایران رادیاتور
  • مسلط به نصب و تعمیر این دستگاه
  • دارا بودن گواهی عدم سوء پیشینه
  • متخصص و حرفه‌ای در زمینه تعمیر انواع کولر گازی ایران رادیاتور

تمامی این ویژگی‌های مثبت در کنار هم سبب شده است تا مشتریان از مجموعه ما در کرج بسیار رضایت داشته باشند و این باعث افتخار ماست که بتوانیم خدماتی با کیفیت عالی به شما عزیزان ارائه بدهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج با ما در کیاتهویه ارتیاط برقرار نمایید.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در محل مورد نظر

باز کردن اعضای مختلف کولر گازی کاری بسیار دشواری بوده و در این زمان‌ها احتمال آسیب دیدگی کولر بسیار بالا می‌رود. به همین منظور ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور خود را در محل نصب این کولر انجام دهید. تعمیر این دستگاه در محل نصب آن برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که به راحتی مشکل کولر را برطرف نموده و در هزینه تعمیرات صرفه‌جویی نمایید.

اگر کولر گازی شما دچار مشکلی شده است با ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور شما را در محل نصب آن به راحتی انجام دهند.

بهترین کار برای حل شدن مشکل کولر این است که کار تعمیرات آن را به متخصصین حوزه تعمیرات کولر گازی سپرده و از اقدام خودسرانه پرهیز نمایید تا بتوانید در طولانی مدت از کولر گازی خود استفاده نموده و از کارکرد مطلوب آن لذت ببرید.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج با قطعات اصلی

امروزه یکی از دغدغه‌های بزرگ خریداران محصولات سرمایشی و یا گرمایشی این است که مطمئن باشند که از قطعات یدکی بی‌کیفیت و غیر اورجینال در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتورشان استفاده نشود. ما در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج به شما ضمانت می‌دهیم که در صورت نیاز به تعویض یک قطعه یا قطعاتی در کولر گازی ایران رادیاتور شما فقط از قطعات اصلی استفاده نماییم. برای همین نیاز است که شما به یک شرکت معتبر جهت تعمیر کولر گازی خود مراجعه نمایید؛ زیرا بسیاری از سودجویان با استفاده از قطعه بی‌کیفیت در حین تعمیرات کولر گازی باعث می‌شوند که از عمر دستگاه کاسته شده و به سرعت دوباره دچار خرابی و مشکلات فراوانی شود.

ما در کیاتهویه آماده پاسخگویی به شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز هستیم. می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به برقراری ارتباط با ما نمایید.

آشنایی با مشکلات رایج کولر گازی ایران رادیاتور

در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از مشکلات رایج کولر گازی ایران رادیاتور را با شما در میان بگذاریم تا در صورت مشاهده آن‌ها سریع اقدام به تعمیر کولر خود نمایید. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • کم شدن سرمای کولر
  • آبریزش کولر هنگام کارکردن
  • مشاهده خطا به محض روشن شدن کولر
  • روشن نشدن کولر گازی
  • نداشتن باد خنک کولر
  • شنیدن صداهای ناهنجار از اپراتور
  • یخ زدن پنل داخلی کولر گازی
  • و…

در صورت بروز هر کدام از این ایرادات نیاز است که اقدام به تعمیر کولر نمایید تا بر مشکلات آن افزوده نشده و خدای نکرده باعث خسارت بیشتری نشوید. ما در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج آماده خدمت‌گزاری به شما عزیزان هستیم، فقط کافی است که به ما اعتماد نموده و با ما تماس حاصل نمایید.

برخی مشکلات دیگر کولر گازی ایران رادیاتور

ما سال‌هاست که در مجموعه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج در حال فعالیت و تعمیر انواع کولر گازی هستیم. تمامی تکنسین‌های ما با انواع کولر گازی ایران رادیاتور و هر مشکلی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید، آشنا هستند و قادرند که مشکل را به راحتی و سریع در محل نصب کولر حل نمایند. در ادامه به برخی دیگر از ایراداتی که ممکن است برای کولر گازی شما اتفاق بیفتد و نیاز به یک تعمیرکار ماهر داشته باشید، بیان شده است:

  • وجود لرزش در یونیت خارجی کولر گازی ایران رادیاتور
  • تولید باد گرم توسط کولر گازی ایران رادیاتور
  • خطای E1 کولر گازی ایران رادیاتور
  • خطای E6 کولر گازی ایران رادیاتور
  • روشن نشدن کمپرسور در صورت روشن بودن دستگاه
  • شنیدن صدا توسط پنل داخلی
  • نشتی در لوله‌های مورد استفاده کولر

با یک تماس با ما در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت مشکل خرابی کولر گازی ایران رادیاتور شما حل خواهد شد. ما در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت‌گزاری به شما مشتریان عزیز هستیم. با کیاتهویه تماس بگیرید و تفاوت را احساس نمایید.

چه زمانی نیاز است که با یک متخصصص تعمیرات کولر گازی تماس بگیریم؟

با مشاهده ایراداتی که در متن بالا عنوان شد و به‌خصوص شنیدن سر و صدای عجیب از کولر و یا عدم باد سرد کولر وقت آن است که با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید و به‌هیچ عنوان خود اقدام به تعمیر کولر گازی ننمایید و حتی در صورت بروز این مشکلات کولر را روشن نکنید؛ زیرا با این کار باعث صدمه بیشتری به دستگاه شده و ممکن است حتی مجبور به خرید مجدد کولر گازی شوید؛ در حالی که با یک تعمیر ساده و هزینه بسیار پایین‌تر می‌توانستید مشکل دستگاه خود را حل نمایید و در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

کیاتهویه بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

پیدا کردن شخص یا تیمی که بتواند تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را به خوبی انجام دهد، کار آسانی نیست، زیرا در سراسر کشور ده‌ها شرکت وجود دارند که در حوزه تعمیرات کولر گازی در حال فعالیت بوده و ادعای حرفه‌ای بودن دارند؛ در حالی که رزومه کاری طولانی و تجربه مناسب در تعمیرات کولر گازی ندارند و بهتر است از این‌گونه شرکت‌ها دوری کنید، زیرا جز از دست دادن سرمایه و وقت با ارزشتان چیزی عاید شما نخواهد شد.

در ادامه این مطلب نکاتی را با شما در میان می‌گذاریم تا شما راحت‌تر بتوانید شرکت تعمیراتی مناسب خود را بیابید. این نکات عبارتند از:

  • تحقیق کامل در مورد شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر
  • اطلاعات کامل در مورد کولر گازی و شناخت کولر خود
  • بودن به دنبال تعمیرکار و تکنسین با تجربه و ماهر
  • برقراری ارتباط با مشتریان قبلی شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر
  • پرسیدن سوالات تخصصی از تعمیرکار کولر گازی
  • نوشتن قرارداد در ابتدای تعمیر کولر گازی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور به نوع خرابی و میزان آسیبی که دستگاه دیده است، بستگی دارد، اگر این خرابی و مشکل در بخش‌های مهم کولر گازی پیش آمده باشد، ممکن است هزینه تعمیرات کولر بالا باشد و اگر نیاز باشد که قطعه یا قطعاتی در کولر گازی ایران رادیاتور تعویض شوند، طبیعتا بر هزینه تعمیر دستگاه افزوده خواهد شد.

به‌طور کلی عیب دستگاه باید بررسی شود و سپس با توجه به راه حل آن میزان هزینه تعمیرات کولر مشخص خواهد شد؛ اما اگر تعمیر و سرویس دوره‌ای کولر خود را به‌صورت منظم انجام دهید و نکاتی را در باب نگهداری بهتر دستگاه رعایت نمایید، هزینه تعمیرات کولر گازی کاهش خواهد یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکل کولر گازی ایران رادیاتور خود همین حال با ما در کیاتهویه تماس حاصل نمایید.

تعمیرات تخصصی کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

تعمیرات تخصصی کولر گازی ایران رادیاتور سال‌هاست که در مجموعه ما یعنی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج در حال انجام است. قیمت‌های مجموعه ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه می‌باشد و بعد از تماس با ما متوجه متفاوت بودن مجموعه ما در کرج خواهید شد.

اگر تاریخ گارانتی کولر گازی ایران رادیاتور شما تمام شده است، اصلا نگران نباشید، زیرا با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان مجموعه ما در کرج در مقایسه با هزینه دریافتی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور به نسبت سایر شرکت‌ها موجود، بهترین انتخاب برای تعمیر و حل مشکلات دستگاه شما متخصصان مجموعه ما هستند. برای این کار فقط کافی است به ما اعتماد نموده و با یک تلفن با ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در محل حاضر شده و مشکل کولر شما را حل نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در زمینه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور با کیاتهویه تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

کولر گازی ایران رادیاتور وسیله‌ای ارزشمند است که نیاز دارد تا در زمان ایجاد یک مشکلی در آن به متخصص در زمینه تعمیرات آن مراجعه نمایید و خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید که به ضرر و زیان زیادی منجر خواهد شد. در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید با ما در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در کرج تماس گرفته تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما آمده و اقدام به برطرف کردن مشکل دستگاه نماییم.

به این نکته دقت کنید که برخی از شرکت‌های متفرقه با استفاده از قطعات یدکی غیراورجینال ممکن است باعث شوند تا شما بیشتر متضرر شوید. پس در انتخاب خود دقت نمایید تا هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم به عمر و کارایی کولر گازی خود بیفزاید.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *